Δραματική ταινία ενηλικίωσης, με φόντο την ανάγκη του ανθρώπου να εξερευνά τις ρίζες του, που οδηγεί σε πολλές διαφορετικές ζωές.
Η 25χρονη Φρέντι ταξιδεύει για πρώτη φορά στη Νότια Κορέα όπου γεννήθηκε και από όπου στη συνέχεια, δόθηκε για υιοθεσία και μεγάλωσε στη Γαλλία. Η επιστροφή της στηρίζεται σε μια παρόρμηση να επανασυνδεθεί με την καταγωγή της έχοντας ως σκοπό την αναζήτηση των βιολογικών γονιών της. Σε μια χώρα για την οποία δεν γνωρίζει σχεδόν τίποτα (αγνοεί για παράδειγμα, ότι βάσει της νομοθεσίας, πρέπει να δώσουν και οι δύο βιολογικοί γονείς της τη συγκατάθεσή τους γι' αυτή τη συνάντηση αλλιώς το ταξίδι της δεν έχει νόημα) γνωρίζει πολλές διαφορετικές ζωές και η ζωή της παίρνει νέες, απρόσμενες κατευθύνσεις.
Ο σκηνοθέτης Ντέιβι Τσου, έχοντας προσωπικές εμπειρίες (γεννημένος στη Γαλλία από γονείς γεννημένους στην Καμπότζη), προσπαθεί να μπει στη ψυχοσύνθεση μιας κοπέλας που ενώ γεννήθηκε στην Κορέα, μεγάλωσε στη Γαλλία, όπως αυτός. Μας δείχνει ότι δεν είναι εύκολο πράγμα, η συνάντηση ενός υιοθετημένου παιδιού με τους βιολογικούς γονείς του.
Η Φρέντι (την οποία υποδύεται η Παρκ Τζι-Μιν) περνά τον χρόνο της ανακαλύπτοντας, επαναπροσδιορίζοντας και επιβεβαιώνοντας ξανά τον εαυτό της. Στην ταινία παρακολουθούμε τρεις χρονικές περιόδους από τη ζωή της επιστρέφοντας στη Σεούλ. Το παρόν, μετά από δύο χρόνια και μετά από πέντε ακόμα χρόνια. Σε κάθε ένα από τα τρία μέρη της ταινίας, βλέπουμε τη Φρέντι σε μια πολύ συγκεκριμένη στιγμή της ζωής της και κάθε της μεταμόρφωση, εμφανισιακά και ψυχολογικά.
Έξω από τα συνηθισμένα, η Φρέντι της ταινίας δεν είναι μια ευαίσθητη ψυχή, έτοιμη να κλάψει από συγκίνηση που θα συναντήσεις τους γονείς της. Αντίθετα, είναι οργισμένη και με ασυγκράτητο χαρακτήρα, μακριά από τα συνηθισμένα Χολιγουντιανά και δακρύβρεχτα πρότυπα.
Η προσέγγιση του Ντέιβι Τσου είναι πρωτότυπη και ενδιαφέρουσα (η ταινία κέρδισε τη Χρυσή Αθηνά στις Νύχτες Πρεμιέρας 2022 στην Αθήνα) και τον βοηθά σ’ αυτό, το φαινομενικά ήρεμο, αλλά εκρηκτικό, ταπεραμέντο της πρωταγωνίστριάς του, πάνω στο ύφος της οποίας στηρίζεται όλη η ταινία.
Άγγελος Πολύδωρος
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα myfilm.gr