Στη ράχη ενός σκυλιού, που γνώρισε αγάπη αλλά αποτελεί προϊόν με ανταλλακτική αξία, στήνεται αυτή η αλληγορική καταγραφή της προηγούμενης γενιάς που συνάντησε την κρίση στα δημιουργικά της χρόνια. Άλλοτε εύστοχα και άλλοτε με κινηματογραφική φλυαρία επιτυγχάνεται οπτικά η παραπάνω πρόθεση με τους Μιχάλη Συριόπουλο και Θάνο Τοκάκη να απλοποιούν ερμηνευτικά το πολύπλοκο εγχείρημα. [Σε όσους δεν καταλάβατε τις προθέσεις μας ή την άποψή μας, είναι σαφές ότι θα μπορούσαμε να παίξουμε με τον τίτλο της ταινίας στην κριτική μας· ότι το αποφεύγουμε είναι καλή ένδειξη]
Στο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χάρη Βαφειάδη, ο Παύλος που ζει σε ένα άψυχο γάμο κάνει τα πάντα για να διατηρήσει την εικόνα υγειούς κοινωνικού στάτους. Ο Φάνης βιώνει τον απόηχο μιας εφήμερης διασημότητας, τώρα που τα φώτα έχουν σβήσει. Η απώλεια του σκυλιού του πρώτου και η ομοιότητα με το σκυλί του δεύτερου θα τους οδηγήσουν σε μια εμπορική συναλλαγή.
Αλέξαδνρος Ρωμάνός Λιζάρδος
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα ertnews.gr