Στιβαρό και υποβλητικό δικαστικό δράμα με κοφτερό βλέμμα, το οποίο επενδύει στη σημασία της νομικής πειθούς και των χαρακτηριστικών ενός γυναικοκτόνου, αλλά αδικείται από την άσκοπη μελοδραματική τροπή που υιοθετεί από το πουθενά.
Βετεράνος ηθοποιός, αλλά και σκηνοθέτης την τελευταία δεκαετία, ο Ντανιέλ Οτέιγ συντονίζεται με το πρόσφατο ρεύμα του γαλλικού σινεμά ("Σεντ Ομέρ", "Υπόθεση Γκολντμάν") και σκαρφίζεται το δικό του δικαστικό δράμα, στο οποίο υποδύεται έναν κορυφαίο νομικό που αναλαμβάνει μια περίπλοκη υπόθεση. Πελάτης του είναι ένας πατέρας που συλλαμβάνεται για τη δολοφονία της συζύγου του, με τα στοιχεία να είναι εις βάρος του, αλλά όχι αδιάσειστα, και τον ίδιο να υποστηρίζει ακράδαντα την αθωότητά του.
Σφρίγος, υποβλητική ατμόσφαιρα και στιβαρότητα δίνουν τον τόνο στην ταινία, η οποία ρίχνει το κέντρο βάρους της στον καθοριστικό ρόλο της νομικής ερμηνείας και της πειθούς στην υπεράσπιση ενός κατηγορουμένου, επιλογή που κρατά αμείωτη την προσοχή. Επιπλέον, διαχειρίζεται εύστοχα την ιδέα πως αυτού του είδους τα εγκλήματα διαπράττονται από ανθρώπους καθημερινούς, ανυποψίαστους και όχι από κάποιους παρείσακτους. Τότε, σε μια αδικαιολόγητη σκηνοθετική επιμονή να υπερτονιστεί το τελευταίο σημείο, το φιλμ υιοθετεί μια άσκοπη μελοδραματική υπερβολή που δεν προσθέτει ποιότητες, αντιθέτως αδικεί όλα όσα έχουν προηγηθεί.
Γιάννης Καντέα Παπαδόπουλος
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα athinorama.gr