Ο Ζαν Μονιέ καλείται να υπερασπιστεί τον Νίκολα Μίλικ, που κατηγορείται για τη δολοφονία της συζύγου του. Ενώ όλα δείχνουν την ενοχή του, ο Μονιέ αναλαμβάνει την υπόθεση, πεπεισμένος για την αθωότητά του. Καθώς οι έρευνές του τον στέλνουν πίσω στη νύχτα της δολοφονίας και στην οικογενειακή δυναμική, έρχεται ακόμη πιο κοντά με τον πελάτη του, αυξάνοντας την πίεση να τον υπερασπιστεί. Ποια είναι αυτή η τόσο συνηθισμένη περίπτωση που θα τον βάλει σε δοκιμασία, τελικά;
Ο Ντανιέλ Οτέιγ δεν σκηνοθετεί πρώτη φορά, βεβαίως ο εκπληκτικός ηθοποιός είναι σαφώς ανώτερος στην υποκριτική από τη σκηνοθεσία. Σε αυτή την ταινία μεταφερόμαστε σε μια δικαστική αίθουσα όπου καταφέρνει με το σενάριό του να μας κρατήσει το ενδιαφέρον έως το τέλος, ακόμα κι αν έχει βραδυφλεγή και ιδιαίτερα ακαδημαϊκή σκηνοθεσία... Αυτό που συμβαίνει στον δικηγόρο όταν πολλά χρόνια αργότερα μαθαίνει την αλήθεια από τον πελάτη του, συμβαίνει και σε μας. Νιώθει κανείς αποτροπιασμό και εξαπάτηση γιατί όσα σκέφτηκε κατά τη διάρκεια της ταινίας ήταν μια τεράστια παραπλάνηση... Αυτό του το πιστώνουμε του σκηνοθέτη Οτέιγ, που κρατάει τον πρωταγωνιστικό ρόλο και πλαισιώνεται από τον επίσης εξαιρετικό Γκρεγκορί Γκαντεμπουά.
Παυλίνα Αγαλιανού
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα rizospastis.gr