Μια νεαρή γυναίκα προσπαθεί να ξεφύγει από έναν μανιακό δολοφόνο που την καταδιώκει.
Αστυνομικό θρίλερ που χρησιμοποιεί μια τόσο απλή και τετριμμένη κεντρική σεναριακή ιδέα όπως η παραπάνω, για να την ανατρέψει με τεχνάσματα που από μόνα τους βέβαια επίσης δεν είναι πρωτοφανή, αλλά ο συνδυασμός μεταξύ τους και το θεματικό πλαίσιο στο οποίο καλούνται να λειτουργήσουν, δημιουργούν μια από τις πιο φρέσκιες, ανατρεπτικές κι αγωνιώδεις προσθήκες σ’ ένα είδος που έμοιαζε να έχει στερέψει.
Το ακόμα σημαντικότερο είναι, ότι η ταινία τα κάνει όλ’ αυτά χωρίς να παραμελεί τους χαρακτήρες ή την αληθοφάνεια της πλοκής, εξασφαλίζοντας μία σπουδαία ερμηνεία από την πρωταγωνίστρια Φιτζέραλντ. Σινεφιλική λεπτομέρεια: η ταινία είναι γυρισμένη εξ ολοκλήρου σε φιλμ 35 χιλιοστών, κάτι για το οποίο είναι δικαίως περήφανη κι ανακοινώνει στην έναρξή της, με τις αδιόρατες φθορές στην εικόνα να προσδίδουν παλιομοδίτικο χαρακτήρα στη φωτογραφία και να παραπέμπουν στην παράδοση του κινηματογράφου β’ διαλογής.
Νίκος Τσαγκαράκης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα patris.gr