ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΟΥ ΓΚΟΓΙΑ, ΟΙ - Νίνος Φένεκ Μικελίδης

Η σχέση του διάσημου Ισπανού ζωγράφου με τον τίτλο του αστυνομικού αυτού θρίλερ περιορίζεται στα «Καπρίτσια», μια σειρά 80 χαρακτικών του Γκόγια, που σχολίαζαν την παρακμή της τότε ισπανικής κοινωνίας, και τα οποία, ένας κατά συρροή δολοφόνος χρησιμοποιεί σε μια σειρά δολοφονίες, όπου τοποθετεί τα θύματα σε στάσεις σύμφωνα με τα χαρακτικά του Γκόγια.

the goya murders 5

Την έρευνα και την ανακάλυψη του ψυχοπαθή δολοφόνου αναλαμβάνει ένα δίδυμο γυναικών, η ήδη έμπειρή αλλά κυνικός, βαριεστημένη, και με ροπή προς τον αλκοολισμό, Κάρμεν και η νεότερη, και άπειρη, Εύα. Ο Χερέρο στήνει μια αρκετά ενδιαφέρουσα πλοκή, ακολουθώντας τις δυο πρωταγωνίστριές του στις έρευνες αλλά και στις προσωπικές τους σχέσεις, με μερικά ξεσπάσματα βίας, ιδιαίτερα προς το φινάλε, χωρίς όμως ιδιαίτερες εκπλήξεις ή ανατροπές και με ένα περισσότερο από όσο χρειάζεται ράθυμο ρυθμό, εκεί που χρειαζόταν το σασπένς και ένα πιο έντονο μυστήριο.

Νίνος Φένεκ Μικελίδης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα enetpress.gr

Smart Search Module