Μενού

ΚΑΚΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ, Ο - Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος

2082 2

Κακός ηθοποιός δεν είναι μόνο αυτός με μέτρια απόδοση στην υποκριτική τέχνη αλλά εκείνος που δεν παίρνει την ευθύνη της όποιας πράξης του επιλέγοντας το ρόλο του θύματος από αυτόν του ηθοποιού που, με πρόφαση την αυθεντικότητα, ξεπερνά τα όρια.

Πάνω στη σκηνή του γυρίσματος και ενώ η κάμερα καταγραφεί σχεδόν τα πάντα με λεπτομέρειες, ο Ντάνιελ προχωράει στην ερωτική πράξη χωρίς τη συγκατάθεση της Σάντρα Ναβάρο, και εκείνη, σχεδόν σε στιγμή, καταγγέλλει το βιασμό της.

Σε ένα roller coster που το δίκαιο είναι ξεκάθαρο αλλά υπάρχει περιθώριο να ακουστεί και το αντικρουόμενο αφήγημα, το καταιγιστική δράσης και ουσώδους επαναληπτικότητας έργο είναι από τα καλύτερα δείγματα σύγχρονου κινηματογράφου κοινωνικού ρεαλισμού. Με τις υποδόριες απόπειρες αποσιώπησης της αντικειμενικής αλήθειας, το κίνημα του me too σε προσκήνιο και παρασκήνιο αλλά και τη διερεύνηση της δύναμης των social media, η ταινία «κακός ηθοποιός» δίνει δικαίωση στο δράμα της Μαρία Σνάιντερ από το οποίο εμπνέεται και στους θεατές δύο ώρες ασφυκτικής παρακολούθησης. Αμφισβητώντας εσκεμμένα τον τίτλο του, χαρίζει δύο υπέροχες ερμηνείες στους Φιόνα Παλόμο και Αλφόνσο Ντοσάλ. Δυστυχώς η καταγγελτική του πρόθεση και οι αντίστοιχοι ήρωες πίσω από αυτές (οι κοπέλες του συνεργείου), αναστέλλουν το ρεαλισμό που θα απαιτούσε, δικαιολογούσε ή προέβλεπε μια ανάλογη κατάσταση.

Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα ertnews.gr

 

Smart Search Module