Μενού

ΚΑΚΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ, Ο - Γιάννης Ζουμπουλάκης

2106_6

Λεπτό, εξαιρετικά δύσκολο στην διαχείριση, ως και «επικίνδυνο» ζήτημα, ο βιασμός της γυναίκας βρίσκεται στην καρδιά της δεύτερης μεγάλου μήκους δημιουργίας του Μεξικανού σκηνοθέτη Χόρχε Κούτσι, ο οποίος προσπαθεί να αντιμετωπίσει όσο πιο πολύπλευρα γίνεται μια ιστορία που θα μπορούσε κάλλιστα να συμβεί στην πραγματικότητα. Κατά την διάρκεια γυρίσματος μιας κινηματογραφικής ερωτικής σκηνής, ο πρωταγωνιστής (Αλφόνσο Ντοσάλ), παρασυρμένος ολοκληρώνει την σεξουαλική πράξη ρωτώντας την συμπρωταγωνίστριά του (Φιόνα Παλόμο) «ναι;» και χωρίς να λάβει απάντηση.

Όταν λίγο αργότερα η ηθοποιός λέει ότι βιάστηκε, η ταινία με σχεδόν αποκλειστικό δραματουργικό χώρο το σημείο όπου έγινε το συμβάν, θα προσπαθήσει να καλύψει όλες τις πλευρές του ζητήματος. Και το αποτέλεσμα θα είναι ένας πραγματικός κυκεώνας με όλους τους εμπλεκόμενους στην υπόθεση (βοηθοί, συνεργείο) να προσπαθούν να δουν τι «πρέπει» να γίνει. Το βασικό ερώτημα είναι ένα: για ποιόν λόγο η ηθοποιός δεν μίλησε την ίδια την ώρα της πράξης; Θα μπλέξουν δικηγόροι, όλοι θα έχουν μια άποψη και φυσικά το ίντερνετ παραμονεύει απειλητικά. Η ταινία έχει ένταση και ρυθμό αλλά πολύ συχνά θυμίζει εκπαιδευτική τηλεόραση φτιαγμένη για να «διδάξει» τι πρέπει κανείς να κάνει σε τέτοιες καταστάσεις. Το υπερβολικό φινάλε λειτουργεί αρνητικά και αποδεικνύει την αδυναμία του σκηνοθέτη να κλείσει την ιστορία.

Γιάννης Ζουμπουλάκης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα tovima.gr

 

Smart Search Module