Μενού

PRISCILLA - Νίνος Φένεκ Μικελίδης

 

1839 2

Η τύχη, τη φορά αυτή, δεν είναι στο πλευρό της Σοφίας Κόπολα. Στη νέα, βιογραφική ταινία της, «Πρισίλα» (που πρωτοειδαμε διαγωνιστικό τμήμα των Καννών), γύρω από τη γνωριμία και τη σχέση της Πρισίλλας Μπολιέ με τον Έλβις Πρίσλεϊ, δεν προσθέτει τίποτα το ξεχωριστό στο έργο της σκηνοθέτριας.

Η γνωριμία ξεκινά όταν η 16χρονη μαθήτρια, κόρη στρατιωτικού, Πρισίλα γνωρίζει τον ήδη διάσημο τραγουδιστή της ροκ εν ρολ, το 1959, στην αμερικανική βάση στο Βερολίνο. Μια έφηβη,  μοναχική, αθώα κοπελίτσα, θαυμάστρια του τραγουδιστή, που παρασύρεται από τη φήμη του και τον ακολουθεί ως την Γκρέισλαντ, την περίφημη έπαυλή του, όπου τελικά θα τον παντρευτεί και θ’ αποκτήσουν και τη μοναδική τους κόρη.

Στόχος της σκηνοθέτριας της ταινίας «Χαμένη στη μετάφραση» είναι, όπως ανάφερε και η ίδια, να καταγράψει τις διάφορες εμπειρίες που περνάει ένα κορίτσι για να φτάσει στην αυτογνωσία και την ενηλικίωση, και να μπορέσει τελικά να πάρει το δικό της δρόμο. Θέμα συγγενικό μ’ εκείνο γης πολύ καλύτερης ταινίας της, « Μαρία Αντουανέτα», και που  δυστυχώς αγγίζει πολύ επιφανειακά, όπως επιφανειακά και μονοδιάστατα  παρουσιάζει και τον χαρακτήρα του Έλβις (κάτι στο οποίο σίγουρα φταίνε και τα βιβλία που δίνουν την εικόνα του από την πλευρά των δυο γυναικών). Αντίθετα με τον χαρακτήρα της Πρισίλα, που είναι και το πιο πετυχημένο στοιχείο της ταινίας, που δίνει με περισσότερη ενσυναίσθηση (και σ’ αυτό βοηθάει ιδιαίτερα η πολύ καλή ερμηνεία της Κέιλι Σπένι), και με τις λεπτομέρειες εκείνες που σε κάνουν να συμπαθήσεις την ταλαιπωρημένη ηρωίδα της.   

Νίνος Φένεκ Μικελίδης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα enetpress.gr

Smart Search Module