Μετά τον εκτρωματικό «Έλβις» του Μπαζ Λούρμαν που θέλησε να δικαιολογήσει κάθε αμφισβητήσιμα βρώμικο σημείο της βιογραφίας του Βασιλιά της Ροκ, έρχεται η ζωή του με το συναισθηματικό φορτίο και αποστασιοποίηση της Σοφία Κόπολλα.
Σε αυτοτελή επεισόδια που αποφορτίζουν την ηλεκτρισμένη (θεωρητικά) ατμόσφαιρα, ο Έλβις γίνεται μικρός και ευπαθής, μεγάλος και απρόσιτος, βρώμικος και μοναχικός, θυμωμένος και τραυματισμένος. Με πρισματική, κατακερματισμένη οπτική, η Πρισίλα προσλαμβάνει -και μεταλαμβάνει- την άνοδο και πτώση ενός θρύλου. Όντας μόλις 14 ετών όταν σύναψαν σχέση με τον δέκα χρόνια μεγαλύτερο της Έλβις, η Πρισίλα παραμένει για οκτώ χρόνια ερωμένη του και αργότερα τον παντρεύεται στα 22 της. Πέντε χρόνια μετά, χωρίζουν. Οι θεατές παρακολουθούν πίσω από το αραχνοΰφαντο προστατευτικό αποσπάσματα φιλτραρισμένα από το κορίτσι που έγινε απότομα γυναίκα. Για εκείνη ο Έλβις δεν είναι ο ροκ σταρ που όλα τα κορίτσια του κόσμου παθαίνουν ντελίριουμ τρέμενς όταν τον βλέπουν αλλά ο ευάλωτος αρχικά και εν συνεχεία κυκλοθυμικός σύζυγός της. Η ζωή της στο ολόχρυσο κελί της έχει επιβεβλημένους κανόνες ανελευθερίας και άρρηκτες αδιαπραγμάτευτες δεσμεύσεις.
Η πρόθεση της Σοφία Κόππολα είναι να εξελίξει το ποπ βιογραφικό μοντέλο που σκαρίφησε στη «Μαρία Αντουανέττα», διορθώνοντας της αρρυθμίες της παλιότερης ταινίας της. Κρατώντας όμως αποστάσεις και με φίλτρο την ιστορία της Πρισίλα, κάθε άλλο παρά δυσάρεστη κάνει την ταινία της για τους θαυμαστές του Έλβις. Ο Έλβις, εκτός από βασιλιάς του Ροκ Εντ Ρολ, να θυμηθούμε ήταν παιδόφιλος (είχε προτίμηση στα ανήλικα παρθένα κοριτσάκια), ασυγκράτητος στις κυκλοθυμίες του και καπηλευτής της μαύρης μουσικής (που τότε είχε εκτόπισμα στην αγορά των καυκάσιων). Η παρατήρηση της ζωής του από τα μάτια της γυναίκας του που θα ωριμάσει -εξ ανάγκης- μέσα στη σχέση τους, προσφέρει αερόσακο στις συγκρούσεις που φανταζόμασταν θα αποκάλυπτε η νέα ταινία. Κερδισμένος είναι μονάχα ο Τζέικοπ Ελόρντι στον ρόλο του Έλβις που επιδιώκει να αποδόσει το συναίσθημα των πράξεών του, όχι να του μοιάσει. Η ταλαντούχα Κάιλι Σπένι στο ρόλο της Πρισίλα, κατασπαράζεται από το δειλό σενάριο.
Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα ertnews.gr