Μενού

ΤΕΡΑΣ, ΤΟ - Παυλίνα Αγαλιανού

1809 2

Οταν ο μικρός της γιος Minato αρχίζει να συμπεριφέρεται περίεργα, η μητέρα του νιώθει ότι κάτι δεν πάει καλά. Ανακαλύπτοντας ότι ένας δάσκαλος είναι υπεύθυνος, απαιτεί από το σχολείο να μάθει τι συμβαίνει. Καθώς όμως η ιστορία ξετυλίγεται μέσα από τα μάτια της μητέρας, της δασκάλας και του παιδιού, η αλήθεια αναδεικνύεται σταδιακά.

Βαθιά υπόκλιση στον ανθρωπιστή σκηνοθέτη. Βαθιά υπόκλιση στη διαλεκτική ματιά του σεναρίου. Βαθιά υπόκλιση στην απέραντη ευαισθησία που μπορεί να προκαλέσει η αμείλικτη σκληρότητα. Η ταινία είναι ένας ύμνος στην παιδική ηλικία που αντιστέκεται, που παίρνει θέση, που επιδεικνύει αλληλεγγύη και αγάπη. Στηριγμένος στα πρότυπα του Ακίρα Κουροσάβα, μας αναλύει τη μοναδική αλήθεια από τρεις οπτικές γωνίες. Οταν πια ο θεατής φτάσει στην αρχή της τρίτης οπτικής, δεν μπορεί παρά να αναθεωρήσει όποια άποψη παγίωσε μέχρι εκείνη τη στιγμή, δεν μπορεί να μη συγκινηθεί μέχρι τα μπούνια. Η ανατομία της κοινωνίας και η ανάλυση της στάσης των ηρώων είναι υποδειγματική. Η μοναδική ματιά του είναι σαν βέλος που στοχεύει απευθείας στον πυρήνα, κατευθείαν στην καρδιά. Να μην αμελήσετε να συναντηθείτε μαζί της.

Παυλίνα Αγαλιανού
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα rizospastis.gr

Smart Search Module