Μενού

ΗΡΩΑΣ ΚΑΝΕΝΟΣ - Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος

1817 3

Ο αγαπητός στους Γάλλους κυρίως κριτικός και ευρύτερα γνωστός από τον αξιολογότατο Άγνωστο της λίμνης, Αλέν Γκιροντί, επιστρέφει με μια κοινωνική σάτιρα, που ξεκινά με πολύ σεξ ανάμεσα στον μοναχικό Μεντερίκ και την πόρνη Ιζαντόρα, που τον γουστάρει τόσο που αρνείται να του πάρει χρήματα σε μια επεισοδιακή συνεύρεσή τους σε ξενοδοχείου του Κλερμόν-Φεράν, η οποία διακόπτεται από μια τρομοκρατική επίθεση. Από αυτό το περιστατικό, ένας νεαρός Άραβας προκύπτει στη ζωή και το διαμέρισμα του ορκισμένου ετεροφυλόφιλου Μεντερίκ, και παρά την αγωνιώδη προσπάθειά του να κερδίσει την ερωτιάρα Ιζαντόρα από τα χέρια του εξαιρετικά ζηλιάρη συζύγου (και κατ’ ανάγκη προαγωγού της), ρατσιστικά ζητήματα στον μικρό κύκλο των γειτόνων του τον εκτροχιάζουν συνεχώς από τον στόχο του και λειτουργούν σχεδόν ερήμην του.

Σε μια παράξενη σάτιρα με ελικοειδή πλοκή, ο Γκιροντί επιλέγει έναν αφελή αισθηματία stalker ως έμμεσο πρωταγωνιστή της κοινωνικής κριτικής του, αλλά το ερωτικό κομμάτι της ταινίας φλερτάρει συχνά με την καρικατούρα και το πολύπλοκο μεταναστευτικό φαντάζει περιστασιακό στην πλοκή, τολμηρά ανατρεπτικό μέσα στις σοβαρές διαστάσεις και επιπλοκές του, αν και όχι πάντα πετυχημένο.

Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα lifo.gr

Smart Search Module