Μενού

ΤΜΗΜΑ ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΩΝ ΜΑΔΡΙΤΗΣ - Τάσος Ντερτιλής

1824 1

ΣΥΝΟΨΗ: Ο Μάριο είναι υπεύθυνος στο Τμήμα Απολεσθέντων Αντικειμένων του Δήμου της Μαδρίτης. Μυστηριώδης και απόμακρος, ενδιαφέρεται μόνο για τη συντήρηση κάποιων αντικειμένων που του φέρνουν στην αποθήκη και την έρευνα για την προέλευσή τους, προκειμένου να τα επιστρέψει στους κατόχους τους. Η μόνη του φίλη είναι μια νεαρή αστυνομικός που τον επισκέπτεται συχνά στη δουλειά. Μια βαλίτσα με μακάβριο περιεχόμενο που ανασύρθηκε από το ποτάμι, θα κάνει τη ζωή του Μάριο να αλλάξει καθώς του γίνεται έμμονη ιδέα η διαλεύκανση αυτής της υπόθεσης. Στην έρευνά του θα συναντήσει τη Σάρα, μια γυναίκα θύμα ενός εγκληματικού κυκλώματος trafficking που λειτουργεί με βιτρίνα ένα πολυτελές ξενοδοχείο.

Μυστήριο τρένο αυτός ο Μάριο και ιδανικός εκφραστής αυτού του μυστηρίου ο Άλβαρο Μόρτε, ο αγαπημένος μας Professor του Casa de Papel. Ο πρωτότυπος τίτλος της ταινίας (objetos –αντικείμενα, σκέτο) αντανακλά ίσως τις προθέσεις του σκηνοθέτη να χτίσει γύρω από τον μυστηριώδη ήρωά του ένα κόσμο από αντικείμενα παντός είδους που καταλαμβάνουν τους μισοσκότεινους διαδρόμους μιας αποθήκης ξεχασμένης κι από το Θεό, ένα κόσμο προέκταση του σκοταδιού της ψυχής ενός εμφανώς βασανισμένου ψυχικά ήρωα. Όσο προχωράει η πλοκή αυτά τα αντικείμενα γίνονται έμψυχα, θύματα σκοτεινών κυκλωμάτων πορνείας και όχι μόνο.

Η ανακάλυψη λοιπόν αυτής της βαλίτσας με υπολείμματα από τέτοια αντικείμενα σηματοδοτεί το πέρασμα του διαταραγμένου και σχεδόν εμμονικού ήρωά μας σε ένα κόσμο όπου μπορεί να φανεί χρήσιμος σαν ιππότης σε σταυροφορία εξιλέωσης για ένα σκοτεινό παρελθόν γεμάτο ένοχα απωθημένα.

Δυστυχώς το χτίσιμο μιας εντυπωσιακής ατμόσφαιρας στο πρώτο μέρος δίνει σταδιακά τη θέση του σε ένα μάλλον τραβηγμένο από τα μαλλιά θρίλερ καταδίωξης γεμάτο σεναριακές απιθανότητες που θολώνουν τη γενική εικόνα. Η ταινία διασώζεται εν μέρει από το στρωτό ρυθμό της αφήγησης και την εντυπωσιακή φωτογραφία αλλά το πραγματικό ενδιαφέρον που θα παρουσίαζε μια τέτοια αξιόλογη σεναριακή ιδέα αναζητείται ανάμεσα στους διαδρόμους του τμήματος απολεσθέντων και τις τηλεοπτικές ευκολίες ενός ακόμη προγράμματος πλατφόρμας.  

Τάσος Ντερτιλής
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα grandmagazine.gr

Smart Search Module