Μενού

ΕΘΕΛΟΝΤΡΙΑ, Η - Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος

1827 2

Χωρίς την ουσιαστική αγάπη των παιδιών της, ιδιαίτερα του ενός γιου που απέχει σταθερά από τις κλήσεις skype, μια συνταξιοδοτημένη προσφάτως γιατρός θα μεταβεί σε ελληνική προσφυγική δομή για να προσφέρει φιλανθρωπικά τις υπηρεσίες της. Με φανερές δυσκολίες να συνεργαστεί με τους αυστηρούς κανόνες, η 65χρονη θα συναντήσει ένα προσφυγόπουλο στο οποίο θα προβάλλει τα εγγόνια που δεν απέκτησε ποτέ.

Η Κάρμεν Μάτσι ξέρει να αναγνωρίζει τα διακριτικά όρια των αντιφατικών ηρωίδων που έχει κληθεί να υποδυθεί. Στην «Εθελόντρια» υποδύεται τη Μαρίσα, ηρωίδα εμπνευσμένη από τη μητέρα της σκηνοθέτι Nely Reguera. Σε προσπάθεια αυτοανάλυσης και αυτό-κατανόησης, η δημιουργός και η πρωταγωνίστρια της, διαχωρίζουν επιτυχώς της διαφορές ανάγκης και αγάπης, υπό το πρίσμα ενός βαθύτατα πληγωμένου πρόσφυγα που θα ζήσει ελάχιστες στιγμές αγάπης και αποδοχής, το αντάλλαγμα όμως είναι η επιστροφή στην ανελεύθερη καθημερινότητα.

Με θεματικές ομοιογένειες με τη «Νηπιαγωγό», ταινία που αποτελεί remake παλιότερης παραγωγής από το Ισραήλ, η «Εθελόντρια» κρίνει αυστηρά τη φιλανθρωπική προσφορά και τα όρια της, μέσω της ιδιοτέλειας που επιμελώς κρύβεται πίσω της. Η Μαρίσα, μια γυναίκα σε πηγαία απόγνωση για ουσιαστική επαφή, προσφέρει για να λάβει από ένα παιδί που δεν έχει. Ας κρατήσουμε αυτό από μια ταινία που χάνει τον αγώνα στον ρυθμό, αλλά πριν τον τερματισμό της δείχνει τη μεγάλη καρδιά της.

Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα ertnews.gr

Smart Search Module