Μενού

ΤΥΧΕΡΟ ΑΣΤΕΡΙ - Άγγελος Πολύδωρος

1817 1

Το «Τυχερό αστέρι» του Κόρε-Έντα Χιροκάζου («Κλέφτες καταστημάτων», «Ακόμα περπατώντας» και «Μετά τη ζωή») είναι μια τρυφερή ιστορία μικροαπατεώνων και ταυτόχρονα ένα road movie για την αγάπη και την οικογένεια.

Στη Νότια Κορέα, εκατοντάδες μωρά κάθε χρόνο βρίσκονται παρατημένα, γεγονός που έχει οδηγήσει δημόσιους φορείς και απλούς πολίτες να προσθέσουν στα κτίρια και τα σπίτια τους ειδικά κουτιά (βρεφο-δοχεία) που προστατεύουν τα βρέφη μέχρι να τα υιοθετήσει νόμιμα κάποιος.

Η πλοκή ξεκινά με την 15χρονη Σο-Γιούνγκ (Τζι-Γιούν Λι) να αφήνει ένα μωρό σε ένα βρεφο-δοχείο. Την ίδια στιγμή δύο ντετέκτιβ (η Μπάε Ντούνα και η Τζου-Γιούν Λι) την βλέπουν στο σημείο, επειδή παρακολουθούν μια συμμορία εμπόρων βρεφών (ο Κανγκ-Χο Σονγκ και ο Ντονγκ-Γουόν Γκάνγκ) που παίρνουν βρέφη από τα βρεφο-δοχεία που προορίζονται για υιοθεσία και τα πουλάνε απευθείας σε γονείς που αδυνατούν να έχουν παιδιά και δεν μπορούν να αποκτήσουν με την νόμιμη διαδικασία.

Όταν η Σο Γιούνγκ επιστρέφει μετανιωμένη για να πάρει πίσω το μωρό της όπως έχει δικαίωμα, καταλήγει να συνοδεύει τους δυο έμπορους βρεφών μέχρι τους πελάτες τους και να δένεται συναισθηματικά μαζί τους, καθώς και με ένα αγόρι που έχει μπει λαθραία στο φορτηγάκι τους έχοντας δραπετεύσει από το ίδρυμα των παιδιών που προορίζονται για υιοθεσία.

Το φιλμ του Κόρε-Έντα Χιροκάζου θα μπορούσε να είναι ένα αστυνομικό θρίλερ με φόντο το εμπόριο βρεφών, αφού στην ιστορία παρεμβάλλεται και ένας φόνος και εμπλέκονται δύο γυναίκες αστυνομικίνες που παρακολουθούν τους δράστες, ενώ παρακολουθούνται από ανταγωνιστές της συμμορίας, αλλά στα χέρια του και χάρη στην ευαισθησία του απέναντι στα κοινωνικά θέματα και στο θεσμό της οικογένειας, γίνεται ένα αριστοτεχνικό δράμα, το οποίο χωρίς διδακτισμό και μελοδραματισμούς αναδεικνύει την ανθρωπιά, που μπορεί να υπάρχει στο βάθος των χαρακτήρων του.

Ο Κόρε-Έντα Χιροκάζου καταφέρνει να κάνει συμπαθητικούς τους χαρακτήρες, τόσο των εμπόρων όσο και των δύο αστυνομικίνων από τις οποίες η μια ονειρεύεται να κρατήσει το μωρό όταν τους συλλάβουν.

Η νεαρή Τζι-Γιούν Λι υποδύεται έξοχα τη μητέρα του μωρού που προσπαθούν να πωλήσουν και ο «πιτσιρικάς με τη μπάλα» που την έχει κοπανήσει από το ίδρυμα (Ντονγκ-Γουόν Γκανγκ) δίνει ρεσιτάλ και προσθέτει μια εύθυμη νότα στην ταινία με τον αυθορμητισμό του. «Αυτό το αυτοκίνητο είναι γεμάτο με ψεύτες», λέει και αμέσως νομιμοποιεί την παρουσία του στο φορτηγάκι στο οποίο είχε επιβιβαστεί κρυφά.

Συγκινητικό, χαριτωμένο και γεμάτο συναισθήματα φιλμ που κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή μέχρι το φινάλε.

Άγγελος Πολύδωρος
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα myfilm.gr

Smart Search Module