Ο Σκοτ Λανγκ, γνωστότερος ως υπερήρωας Ant-Man, παγιδεύεται μαζί με την οικογένειά του στον Κβαντικό Κόσμο, όπου πρέπει ν’ αντιμετωπίσουν τον μοχθηρό Κανγκ και να τον εμποδίσουν ν’ αποκτήσει μια συσκευή που θα του επιτρέψει να ταξιδεύει και να σπέρνει τον όλεθρο οπουδήποτε μέσα στο πολυσύμπαν.
Περιπέτεια φαντασίας που ακολουθεί τα «Ant-Man» (2015) και «Ο Ant-Man και η Σφήκα» («Ant-Man and the Wasp», 2018) του ίδιου σκηνοθέτη κι αποτελεί την 31η προσθήκη στο Κινηματογραφικό Σύμπαν της Marvel (MCU).
Μια ακόμη χαοτική κι ασυνάρτητη, αχρείαστη κι εν τέλει αδιάφορη προσθήκη στη σειρά ενός ήρωα εξαρχής «άνοστα» συμπαθητικού, χωρίς αρκετή γοητεία κι ιδιαιτερότητα που να τον ξεχωρίζουν αρκετά ανάμεσα στους συναδέλφους του, ώστε να δικαιολογούν την ύπαρξη τριών ταινιών με αυτόν πρωταγωνιστή.
Αυτή εδώ διαθέτει τουλάχιστον έναν επαρκώς απειλητικό κακό, που υποδύεται ο Τζόναθαν Μέιτζορς κι ο οποίος στο εξής θ’ αποτελέσει τον κύριο κακό του Σύμπαντος της Marvel, ώσπου να τον αντιμετωπίσουν οι Εκδικητές στα «The Kang Dynasty» και «Secret Wars», που έχουν προγραμματιστεί για το 2025 και 2026 αντιστοίχως. Στο μεταξύ φέτος ο Μέιτζορς απολαμβάνει τη breakthrough χρονιά του, αφού τον είδαμε πριν λίγο καιρό στο «Devotion: Οι ήρωες των αιθέρων» («Devotion», Τζέι Ντι Ντίλαρντ, 2022) και θα τον δούμε επίσης ως κακό απέναντι στον Μάικλ Μπι Τζόρνταν στο «Creed III» την επόμενη εβδομάδα.
Από μόνος του όμως, ο επιβλητικός Μέιτζορς δεν αρκεί για να σώσει μια πλοκή, όπου τη μία στιγμή ο Κανγκ είναι παντοδύναμος και την άλλη αδυνατεί να σταματήσει μια φαινομενικά απλή γι’ αυτόν απειλή, ενώ ο ανίσχυρος μπροστά του, Ant- Man, καταστρέφει ολόκληρη την τεχνολογικά υπερανεπτυγμένη οχύρωσή του με ένα… σπρώξιμο.
Νίκος Τσαγκαράκης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα patris.gr