Μενού

ΜΗΔΕΙΑ - Παυλίνα Αγαλιανού

Η Μήδεια και ο Ιάσων με τα δύο παιδιά τους είναι τώρα πρόσφυγες στην Κόρινθο. Ο Ιάσων τους εγκαταλείπει για να παντρευτεί την κόρη του βασιλιά Κρέοντα. Μετά από αυτό, η Μήδεια διατάζεται να φύγει αμέσως, μαζί με τα παιδιά της, επί ποινή θανάτου.

1707 1

Μια από τις ταινίες που παρακολουθήσαμε στο πρόσφατο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης στηριγμένη στην τραγωδία του Ευριπίδη, μας υπενθυμίζει τη διαχρονικότητα του μύθου. Γυρισμένη στο βουνό, με ελάχιστα σκηνικά, αφού σκηνικό είναι η ίδια η φύση, δεν τοποθετείται σε συγκεκριμένο φιλμικό χρόνο, εάν εξαιρέσει κανείς τα κοστούμια της ταινίας που μαρτυρούν το παρελθόν. Ασπρόμαυρη, με λιτή σκηνοθετική ματιά, ενώ έχει όλες τις προϋποθέσεις να γίνει σύγχρονη, δυστυχώς δεν αποφεύγει την έντονη θεατρικότητα και τις πομπώδεις ερμηνείες. Η Αλεξάνδρα Καζάζου εντυπωσιάζει σαν Μήδεια με το παρουσιαστικό και τη δύναμη του βλέμματός της, αλλά δεν ξεφεύγει της σκηνοθετικής οδηγίας, και άλλες στιγμές είναι κινηματογραφική και άλλες σαν να ερμηνεύει στην Επίδαυρο.

Παυλίνα Αγαλιανού
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα rizospastis.gr

Smart Search Module