Επίκληση σε μια θεατρική διαδρομή προς την αλήθεια, μέσα από ακροάσεις μαγνητοφωνημένων θεατρικών κειμένων και προβών, που προφητικά προδίδουν ένα εσωτερικό ταξίδι στην αλήθεια. Τρείς ώρες που δεν καταλαβαίνεις πως περνάνε. Αυτό είναι το Ιαπωνικό δράμα του Ριουσούκε Χαμαγκούτσι, βραβευμένο με Όσκαρ καλύτερης μη αγγλόφωνης ταινίας και υποψήφιο σε τρεις ακόμα κατηγορίες (καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, διασκευασμένου σεναρίου). Ένας καταξιωμένος θεατρικός ηθοποιός και σκηνοθέτης ταξιδεύει οδικώς στη Χιροσίμα για να ανεβάσει προσαρμοσμένη στο γεωγραφικό τόπο τον «Θείο Βάνια» του Τσέχωφ. Η αιφνιδιαστική απώλεια της συζύγου του, της Ότο κρύβει ένα μυστικό που κοσκινίζεται μέσα από τον Τσεχοφικό προβληματισμό, την Ιαπωνική διακριτικότητα και τον οικουμενικό ορισμό της ευαισθησίας.
Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα ertnews.gr