ΕΡΑΣΤΕΣ - Τάσος Ντερτιλής

Ατμοσφαιρικό ψυχολογικό δράμα ερωτικού τριγώνου, όχι όμως και τόσο τολμηρό όσο υπόσχεται εκ πρώτης όψεως.

ΣΥΝΟΨΗ: Η Λίζα και ο Σιμόν είναι τρελά ερωτευμένοι ο ένας με τον άλλον από τα εφηβικά τους χρόνια. Ένα τραγικό γεγονός, όμως, θα αναγκάσει τον Σιμόν να εξαφανιστεί από τη ζωή της Λίζα για να διαφύγει τον κίνδυνο, ενώ εκείνη μάταια τον περιμένει. Τρία χρόνια αργότερα, οι δρόμοι τους θα διασταυρωθούν και πάλι σε ένα εξωτικό νησί του Ινδικού ωκεανού, όπου η Λίζα βρίσκεται με τον σύζυγό της Λεό, ένα επιχειρηματία αρκετά μεγαλύτερο σε ηλικία. Μυστικά, ψέματα και ένα απαγορευμένο πάθος, με φόντο τους πειρασμούς ενός κόσμου γεμάτου χρήματα και πολυτέλεια, θα τους βάλουν σε τροχιά σύγκρουσης…

1560 2

Η ταινία της Νικόλ Γκαρσιά τα έχει όλα: ατμόσφαιρα νουάρ, μια (άγουρη) femme fatale  μεταξύ πειρασμού και απελπισίας, άνδρες ηθικά διφορούμενους αλλά σκληρούς παίχτες του παιγνιδιού της επιβίωσης που συγκρούονται τόσο στο ερωτικό όσο και στο κοινωνικοοικονομικό πεδίο, εξωτικά locations, φωτογραφία και μουσική που εντείνουν τη μελαγχολική παγίδα στην οποία τείνουν να βρεθούν ανά πάσα στιγμή οι κακότυχοι εραστές, φινάλε που αρμόζει σε μια τέτοια ιστορία αλλά… Αυτό που της λείπει, είναι αυτό που υπόσχεται: το Πάθος. Οι χαρακτήρες της μοιάζουν εγκεφαλικά σχεδιασμένοι, δεν εκρήγνυνται, δεν παθιάζονται ούτε καν στις λίγες και σεμνές μέχρι παρεξηγήσεως ερωτικές σκηνές, η κινηματογραφική τράπουλα που τους έχει μοιραστεί μοιάζει σημαδεμένη. Ένα νουάρ μελόδραμα ιδωμένο εξ αποστάσεως (αποστασιοποίηση το λέμε τώρα) με το πρωταγωνιστικό τρίο να προσπαθεί φιλότιμα να δώσει ψυχή στους χαρακτήρες. Νικητής στα σημεία ο άψογος Μπενουά Μαζιμέλ που περνάει με άριστα το τεστ της μετάβασης από ζεν πρεμιέ σε καρατερίστα αξιώσεων.

1560 5

Δεν στερείται ενδιαφέροντος αλλά δεν μένει και αξέχαστο. Για βεριτάμπλ Εραστές καλύτερα να απευθυνθούμε στο Les Amants, το κλασικό ρομάντζο του Λουί Μαλ από το 1958 με τη θεά Ζαν Μορό.

Τάσος Ντερτιλής
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα grandmagazine.gr

Smart Search Module