ΕΡΑΣΤΕΣ - Νίνος Φένεκ Μικελίδης

Την ιστορία ενός ερωτικού τριγώνου, με στοιχεία νέο-νουάρ, αφηγείται στη νέα της αυτή ταινία, η ηθοποιός/σκηνοθέτρια (του υποτιμημένου «Όλα όσα αγαπήσαμε») Νικόλ Γκαρσία. Η ιστορία, χωρισμένη σε τρία μέρη (Παρίσι, Ινδικός Ωκεανός, Γενεύη), παρουσιάζει τις συναντήσεις και αντιδράσεις των τριών αυτών προσώπων στη διάρκεια ενός σημαντικού χρονικού διαστήματος. Αρχικά στο Παρίσι, όταν ο σφοδρός έρωτας ανάμεσα στη Λίζα, μια νεαρή hat-check girl (Στέισι Μάρτιν) και τον Σιμόν (Πιέρ Νινέ), ένα νεαρό ντίλερ, διαλύεται, όταν ο Σιμόν, κυνηγημένος από την αστυνομία, εξαφανίζεται. Τρία χρόνια αργότερα, συναντάμε τη Λίζα στον Ινδικό Ωκεανό, παντρεμένη με τον επιχειρηματία Λεό (Μπενουά Μαζιμέλ), που της έχει εξασφαλίσει μια πλούσια, ανέμελη ζωή. Εκεί θα συναντήσει τυχαία τον Σιμόν (το σενάριο είναι σίγουρα σχηματικό) που θα δώσει μια νεα ώθηση στον παλιό τους έρωτα. Έρωτα που θα πάρει δύναμη στην επόμενη συνάντηση τους στη Γενεύη, όπου, τη φορά αυτή ο Σιμόν επίμονα την ακολουθεί κι όπου θα εξελιχθεί το αναμενόμενο νουάρ δράμα.

1560 5

Η Γκαρσία χρησιμοποιεί βασικά την ιστορία της για να αναπτύξει τον πραγματικό, παθιασμένο έρωτα ανάμεσα στο νεαρό αρχικά ζευγάρι, για να σχολιάσει στη συνέχεια πως το χρήμα και η εύκολη ζωή τελικά διαλύουν κι όπου οι κακές αποφάσεις διαλύουν την ίδια τη ζωή. Είναι μόνο στο τρίτο επεισόδιο, στη Γενεύη, που διεισδύει το νουάρ κλίμα, θυμίζοντας την ταινία «Με διπλή ταυτότητα» του Γουάιλντερ (ιδιαίτερα στη σκηνή που ο Σιμόν οδηγεί με το αυτοκίνητο του τον Λεό προς μια απρόσμενη κατάληξη) αλλά και «Το χρήμα της οργής» του Κιούμπρικ, με την Γκαρσία να βάζει, με τρόπο έξυπνο, κι ένα απόσπασμα από την ταινία.

Νίνος Φένεκ Μικελίδης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα enetpress.gr

Smart Search Module