Μενού

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ, Ο - Νίνος Φένεκ Μικελίδης

Σε μια προσφατη σημαντική πολιτική περιοδο της Ισπανίας, εκείνης στις αρχές της δεκαετίας του ‘80, όταν στη χώρα κρύβονταν ναζί εγκληματίες πολέμου, στρέφεται το πολιτικό αυτό θρίλερ του αγνώστου εδώ στην Ελλάδα σκηνοθέτη Όσκαρ Άϊμπαρ.

1566 4

Η ταινία παρακολουθεί την πορεία του Άντρες (Ρικάρντο Γκομέθ), ενός πετυχημένου αστυνομικού ντετέκτιβ, που στέλνεται σε μια παραθαλάσσια κωμόπολη, για να αντικαταστήσει τον νεκρό συνάδελφο του (είχε αυτοκτονήσει, όπως πιστεύουν οι αρχές). Σταδιακά θα ανακαλυψει τον έλεγχο που έχουν στην πόλη αλλά και την αστυνομία οι πλούσιοι εκπατρισμένοι Γερμανοί την ασφάλεια των οποίων ο Άντρες και ο φαινομενικά αδιάφορος βοηθός του, γνωστός με το ψευδώνυμο Κολόμπο. Επιχειρηματίες Γερμανοί που δεν άλλοι από καταζητούμενους ναζί εγκληματίες πολέμου, έξυπνα κρυμμένοι, και προστατευμένοι από μια μερίδα της κοινότητας που εξακολουθεί να πιστεύει στο φασιστικό καθεστώς του Φράνκο, όταν «τα παιδιά των αριστερών τα έκλεισαν σε ιδρύματα», όπως μας πληροφορεί κάποια στιγμή η ταινία.

Μέσα από ένα σενάριο χτισμένο σταδιακά μέσα από φλας-μπακ, με συνεχείς αποκαλύψεις και σασπένς, με σκηνες όπως εκείνες της χιτλερικής γιορτής όπου καλείται ο Άντρες και η γυναίκα του, ή εκείνης αργότερα με ένα ξέφρενο κυνηγητό στη διάρκεια του Μουντιάλ, με τον Άντρες να αρχίζει να δένεται με τον Κολόμπο (ακομη και να μετακομίζει στο σκάφος του), ο Όσκαρ Άιμπαρ έφτιαξε ένα αρκετά συναρπαστικό πολιτικό θρίλερ, ιδιαίτερα επίκαιρο τις μέρες μας όταν το αυγό του φιδιού έχει αρχίζει επικίνδυνα να επωάζεται σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη μας.

Νίνος Φένεκ Μικελίδης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα enetpress.gr

Smart Search Module