Μενού

ΕΡΑΣΤΕΣ - Αλέξης Δερμετζόγλου

Η ταινία χωρίζεται σε τρία κεφάλαια με μεσότιτλους. 1) Παρίσι, 2) Ινδικός, 3) Ζυρίχη. Καθαρόαιμο, στυλιστικό σινεφίλ νεονουάρ με ξεκάθαρη καταγωγή την μεγάλη παράδοση του γαλλικού είδους. Η Γκαρσιά έχει αποδείξει και στο παρελθόν πώς να αξιοποιεί με σεβασμό τους κώδικες του είδους  με ένθετα  μοραλιστικά σχέδια.

1560

Τρείς πολύ καλοί πρωταγωνιστές, έξοχη ρευστή φωτογραφία και ελλείψεις  μέσα στη θρυσματική αφήγηση. Μου άρεσε πολύ και φυσικά θυμήθηκα άμεσα τον Τρυφώ (« Η σειρήνα του Μισισιπή»), τον Μέλβιλ («Ο μεγάλος τυχοδιώκτης»).Πιο πίσω ο Σαμπρόλ που όμως  στιλ του είναι πιο «στεγνό» και   φυσικά αναδύεται η αισθητική  του Μισέλ Ντεβίλ που  οι ελλείψεις του  υδηλώνουν πάρα πολλά.

Σαφώς από τα καλύτερα φίλμ του καλοκαιριού, αργόρυθμο  με υπόγεια αυξανόμενη ένταση και πειστικούς ηθοποιούς.

Αλέξης Δερμετζόγλου
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα kemes.wordpress

Smart Search Module