Μενού

ΑΗΤΤΗΤΟΣ, Ο - Γιάννης Καντέα Παπαδόπουλος

Μια τηλεοπτικής αισθητικής βιογραφία που αγνοεί τους κανόνες ενός καλού πυγμαχικού δράματος βγαίνοντας νοκ άουτ από τον πρώτο γύρο.

Εάν κάποιος δε γνωρίζει πολλά από πυγμαχία, είναι μάλλον δύσκολο να ξέρει το όνομα του Τζεμ Μπέλτσερ, του ανθρώπου που καθιέρωσε ως αξιοσέβαστο άθλημα το εν λόγω σπορ. Η ειρωνεία είναι πως ούτε βλέποντας την ταινία του Ντάνιελ Γκρέιαμ θα μάθει περισσότερα, αφού η αφήγηση ακολουθεί τηλεγραφική λογική όμοια με εγκυκλοπαίδεια.

1538 2

Στην Αγγλία του 19ου αιώνα, ο νεαρός Μπέλτσερ διδάσκεται τι σημαίνει να είσαι πυγμάχος και άντρας από τον παππού του (Ράσελ Κρόου), τον οποίο θαυμάζει. Έπειτα από πολύ ξύλο και αλκοόλ, ο Μπέλτσερ βάζει στο μάτι το πρωτάθλημα της Αγγλίας με στόχο να γίνει επαγγελματίας. Όταν ο Γκρέιαμ δεν προσπαθεί αδέξια να μιμηθεί το ύφος του "Peaky Blinders" με ολίγη από Γκάι Ρίτσι, προδίδεται από τις έτερες σκηνοθετικές επιλογές του.

Όπως το να βασιστεί σε ένα δραματουργικά "στεγνό" σενάριο, γεμάτο υπερβολές αλλά καθόλου ένταση, που πριμοδοτεί την ωραιοποίηση της βίαιης αρρενωπότητας. Από κοντά οι υποδειγματικά άστοχες ερμηνείες, κυρίως του ερμηνευτικά λίγου πρωταγωνιστή Ματ Χούκινγκς, οι οποίες αποδυναμώνουν χαρακτηριστικά μια ταινία που βγαίνει νοκ άουτ από τον πρώτο γύρο.

Γιάννης Καντέα Παπαδόπουλος
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα athinorama.gr

Smart Search Module