Το 1972 η Πατρίτσια Ρετζιάνι παντρεύεται τον κληρονόμο της θρυλικής οικογένειας Γκούτσι, ιδιοκτητών ενός από τους μεγαλύτερους οίκους μόδας στον κόσμο, μηχανορραφεί για ν’ ανατρέψει τις ισορροπίες εξουσίας της οικογένειας προς το δικό της συμφέρον και καταλήγει να πέφτει θύμα αυτών των σαρωτικών αλλαγών.
Βιογραφικό δράμα εγκλήματος που αφηγείται την αληθινή ιστορία της οικογένειας Γκούτσι, όπως αποτυπώνεται στο βιβλίο της Σάρα Γκέι Φόρντεν «The House of Gucci: A Sensational Story of Murder, Madness, Glamour, and Greed», που εκδόθηκε το 2001. Εδώ ο σκηνοθέτης Σκοτ εξετάζει -λίγο πιο ανέμελα αυτή τη φορά- τη σήψη κάτω από την αστραφτερή επιφάνεια της ζωής των πλουσίων, που είχε επίσης πραγματευτεί στο «Όλα τα λεφτά του κόσμου» («All the Money in the World», 2017).
Το ισχυρότερο πλεονέκτημα της ταινίας (από τα λίγα που ούτως ή άλλως διαθέτει) είναι βεβαίως το λαμπρό της καστ, με απολαυστικότερη τη Gaga, που μαγνητίζει με την απόλυτα ελεγχόμενη over the top ερμηνεία της, με την οποία εκτός απροόπτου θα ξαναφτάσει δικαίως στις υποψηφιότητες των Όσκαρ. Οι υπόλοιποι πρωταγωνιστές εκτείνονται από το οριακά ενοχλητικό camp (Λέτο) μέχρι την επίπεδη κοινοτοπία (Πατσίνο και Χάγιεκ), διαμέσου της ισορροπημένης στωικότητας (Ντράιβερ και Άιρονς).
Το σοβαρότερο πρόβλημα της ταινίας όμως, είναι ότι εξαντλεί το θέμα της πολύ πριν το τέλος, στο οποίο επίσης φτάνει με ρυθμό πολύ πιο πλαδαρό απ’ όσο αξίζει η πληθωρικότητα του θέματος και του ερμηνευτικού ύφους.
Νίκος Τσαγκαράκης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα patris.gr