Η σχέση μιας «προβληματικής» μάνας με τα δύο παιδιά της είναι ο κορμός αυτής της ενδιαφέρουσας, λιτής στην αφήγηση και με διαχρονικό θέμα σκανδιναβικής συμπαραγωγής () που γύρισε η Αμάντα Κέρνελ (έγινε γνωστή με την υπέροχη «Καταγωγή των Σάμι»). Αξονας του σεναρίου η ίδια η ψυχοσύνθεση της μάνας (μαγνητική η Ανε Νταλ Τορπ). Εγκατέλειψε σπίτι, άντρα και τα παιδιά επειδή (εκτός άλλων) δεν άντεχε την απομόνωση στην επαρχία.
Θέλει τώρα να ξαναδεί τα τέκνα. Το «Κράμερ εναντίον Κράμερ» σε νέα σκανδιναβική εκδοχή, με περισσότερη εσωτερικότητα (γιατί βασανίζεται αυτή η γυναίκα;) αλλά και περισσότερη περιπέτεια καθώς η μάνα παίρνει τα παιδιά (από έναν σύζυγο που ούτε να την δει δεν θέλει) και μαζί ταξιδεύουν για την Τενερίφη. Αυτό που θα προκύψει σε βάζει σε σκέψεις.
Γιάννης Ζουμπουλάκης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα tovima.gr