Μενού

  • Αρχική
  • Προφίλ
    • Σκοπός
    • Διοικητικό Συμβούλιο
    • Ίδρυση
    • Καταστατικό
    • Εγγραφή Νέων Μελών
  • Δράσεις
    • Fipresci
    • Επικαιρότητα
    • Ανακοινώσεις
    • Συνεντεύξεις
    • Εκδηλώσεις
      • Αφιερώματα
      • Άλλες εκδηλώσεις
    • Άρθρα
    • Εκδόσεις
      • Κινηματογράφος
      • Άλλες εκδόσεις
    • Ψηφοφορίες
      • Ταινίες χρονιάς 2010-2021
        • 2021
        • 2020
        • 2019
        • 2018
        • 2017
        • 2016
        • 2015
        • 2014
        • 2013
        • 2012
        • 2011
        • 2010
      • Ταινίες χρονιάς 2003-2009
        • 2009
        • 2008
        • 2007
        • 2006
        • 2005
        • 2004
        • 2003
      • 40 Χρόνια (1975-2015)
      • 30 Χρόνια (2006)
      • 10 Χρόνια (1986)
    • Κριτικές μελών 2022
    • Αρχείο κριτικών
    • Στατιστικά
  • Βραβεία ΠΕΚΚ
    • Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
    • Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Ντοκιμαντέρ
    • Φεστιβάλ Δράμας
    • Φεστιβάλ Ολυμπίας
    • Φεστιβάλ Νύχτες Πρεμιέρας
    • Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου
    • Φεστιβάλ Λάρισας
    • Φεστιβάλ Χαλκίδας
  • Διανομή
    • 2021
      • Ξένες ταινίες
      • Ελληνικές ταινίες
      • Επανεκδόσεις
    • 2022 όλες οι ταινίες
      • Ξένες ταινίες
      • Ελληνικές ταινίες
      • Επανεκδόσεις
  • Αναζήτηση
  • Επικοινωνία
Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου
Σύνδεση/Εγγραφή

Σύνδεση/Εγγραφή

Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας;
Δημιουργία λογαριασμού
  • Αρχική
  • Προφίλ
    • Σκοπός
    • Διοικητικό Συμβούλιο
    • Ίδρυση
    • Καταστατικό
    • Εγγραφή Νέων Μελών
  • Δράσεις
    • Fipresci
    • Επικαιρότητα
    • Ανακοινώσεις
    • Συνεντεύξεις
    • Εκδηλώσεις
      • Αφιερώματα
      • Άλλες εκδηλώσεις
    • Άρθρα
    • Εκδόσεις
      • Κινηματογράφος
      • Άλλες εκδόσεις
    • Ψηφοφορίες
      • Ταινίες χρονιάς 2010-2021
        • 2021
        • 2020
        • 2019
        • 2018
        • 2017
        • 2016
        • 2015
        • 2014
        • 2013
        • 2012
        • 2011
        • 2010
      • Ταινίες χρονιάς 2003-2009
        • 2009
        • 2008
        • 2007
        • 2006
        • 2005
        • 2004
        • 2003
      • 40 Χρόνια (1975-2015)
      • 30 Χρόνια (2006)
      • 10 Χρόνια (1986)
    • Κριτικές μελών 2022
    • Αρχείο κριτικών
    • Στατιστικά
  • Βραβεία ΠΕΚΚ
    • Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
    • Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Ντοκιμαντέρ
    • Φεστιβάλ Δράμας
    • Φεστιβάλ Ολυμπίας
    • Φεστιβάλ Νύχτες Πρεμιέρας
    • Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου
    • Φεστιβάλ Λάρισας
    • Φεστιβάλ Χαλκίδας
  • Διανομή
    • 2021
      • Ξένες ταινίες
      • Ελληνικές ταινίες
      • Επανεκδόσεις
    • 2022 όλες οι ταινίες
      • Ξένες ταινίες
      • Ελληνικές ταινίες
      • Επανεκδόσεις
  • Αναζήτηση
  • Επικοινωνία

ΕΝΤΙΜΟΣ ΚΛΕΦΤΗΣ - Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος

Ένας ληστής τράπεζας σκέφτεται να παραδοθεί επειδή ερωτεύεται και εφεξής θέλει να ζήσει μια τίμια ζωή. Όταν όμως συνειδητοποιεί ότι οι αστυνομικοί είναι πιο διεφθαρμένοι από εκείνον, ρίχνεται στη μάχη εναντίον τους για να καθαρίσει το όνομά του.

Στην Αρπαγή ο Λίαμ Νίσον ξεκίνησε να μεταφράζει την κούραση της ηλικίας σε γόνιμη εξαργύρωση της πείρας του, μια υπαρξιακή ανησυχία για την επίδραση των επιλογών του στους κοντινούς του ανθρώπους. Πάνω από μία δεκαετία αργότερα, το στερεοτυπικό κλισέ τον στοιχειώνει, γιατί η επιτυχία του υπήρξε απροσδόκητα μεγάλη. Πλέον φαίνεται μπαφιασμένος που καλείται να παίξει ακριβώς τον ίδιο ρόλο με περίπου τα ίδια λόγια, σε ένα σκηνικό που παραλλάσσεται ελαφρώς μόνο για τα προσχήματα.

892 2

Το μότο του Έντιμου Κλέφτη θα μπορούσε να είναι «ο Νίσον, και να θέλει ν’ αγιάσει, δεν τον αφήνει το ένστολο κατεστημένο, το διεφθαρμένο». Ο ληστής που υποδύεται ερωτεύεται επιτέλους και αποφασίζει να παρκάρει και να παραδώσει τη βρόμικη μπάζα που έχει κάνει με έναν απλοϊκό για την ευφυΐα του εξωδικαστικό διακανονισμό, αλλά στην ιδιωτική συναλλαγή που επιχειρεί πέφτει πάνω σε έναν πονηρό πράκτορα και ο ένας κυνηγά τον άλλον, με την ανίδεη σύντροφό του σχετικά εύκολο θύμα αρπαγής καταμεσής της χλιαρότατης δράσης. Η ρελαντί περιπέτεια του Μαρκ Γουίλιαμς διακρίνεται κυρίως για τη στατικότητά της και βλέπεται μόνο ως χαλαρή κομεντί πάνω στο είδος, που αποτελεί πλέον τη σπεσιαλιτέ στη λίστα του πάλαι ποτέ Σίντλερ.

 

Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα lifo.gr

Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου (ΠΕΚΚ) από το 1976
Μέλος της Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου (FIPRESCI) από το 1977
Πατησίων 65 (εντός Σχολής Σταυράκου)
104 33 Αθήνα
Με την επιχορήγηση του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
Σχεδιασμός Βάσης Δεδομένων: Κώστας Κωνσταντινίδης σε συνεργασία με την INTEROPTICS SA



  • Αρχική
  • Προφίλ
    • Σκοπός
    • Διοικητικό Συμβούλιο
    • Ίδρυση
    • Καταστατικό
    • Εγγραφή Νέων Μελών
  • Δράσεις
    • Fipresci
    • Επικαιρότητα
    • Ανακοινώσεις
    • Συνεντεύξεις
    • Εκδηλώσεις
      • Αφιερώματα
      • Άλλες εκδηλώσεις
    • Άρθρα
    • Εκδόσεις
      • Κινηματογράφος
      • Άλλες εκδόσεις
    • Ψηφοφορίες
      • Ταινίες χρονιάς 2010-2021
        • 2021
        • 2020
        • 2019
        • 2018
        • 2017
        • 2016
        • 2015
        • 2014
        • 2013
        • 2012
        • 2011
        • 2010
      • Ταινίες χρονιάς 2003-2009
        • 2009
        • 2008
        • 2007
        • 2006
        • 2005
        • 2004
        • 2003
      • 40 Χρόνια (1975-2015)
      • 30 Χρόνια (2006)
      • 10 Χρόνια (1986)
    • Κριτικές μελών 2022
    • Αρχείο κριτικών
    • Στατιστικά
  • Βραβεία ΠΕΚΚ
    • Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
    • Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Ντοκιμαντέρ
    • Φεστιβάλ Δράμας
    • Φεστιβάλ Ολυμπίας
    • Φεστιβάλ Νύχτες Πρεμιέρας
    • Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου
    • Φεστιβάλ Λάρισας
    • Φεστιβάλ Χαλκίδας
  • Διανομή
    • 2021
      • Ξένες ταινίες
      • Ελληνικές ταινίες
      • Επανεκδόσεις
    • 2022 όλες οι ταινίες
      • Ξένες ταινίες
      • Ελληνικές ταινίες
      • Επανεκδόσεις
  • Αναζήτηση
  • Επικοινωνία

Smart Search Module

  • Αρχική
  • Προφίλ
    • Σκοπός
    • Διοικητικό Συμβούλιο
    • Ίδρυση
    • Καταστατικό
    • Εγγραφή Νέων Μελών
  • Δράσεις
    • Fipresci
    • Επικαιρότητα
    • Ανακοινώσεις
    • Συνεντεύξεις
    • Εκδηλώσεις
      • Αφιερώματα
      • Άλλες εκδηλώσεις
    • Άρθρα
    • Εκδόσεις
      • Κινηματογράφος
      • Άλλες εκδόσεις
    • Ψηφοφορίες
      • Ταινίες χρονιάς 2010-2021
        • 2021
        • 2020
        • 2019
        • 2018
        • 2017
        • 2016
        • 2015
        • 2014
        • 2013
        • 2012
        • 2011
        • 2010
      • Ταινίες χρονιάς 2003-2009
        • 2009
        • 2008
        • 2007
        • 2006
        • 2005
        • 2004
        • 2003
      • 40 Χρόνια (1975-2015)
      • 30 Χρόνια (2006)
      • 10 Χρόνια (1986)
    • Κριτικές μελών 2022
    • Αρχείο κριτικών
    • Στατιστικά
  • Βραβεία ΠΕΚΚ
    • Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
    • Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Ντοκιμαντέρ
    • Φεστιβάλ Δράμας
    • Φεστιβάλ Ολυμπίας
    • Φεστιβάλ Νύχτες Πρεμιέρας
    • Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου
    • Φεστιβάλ Λάρισας
    • Φεστιβάλ Χαλκίδας
  • Διανομή
    • 2021
      • Ξένες ταινίες
      • Ελληνικές ταινίες
      • Επανεκδόσεις
    • 2022 όλες οι ταινίες
      • Ξένες ταινίες
      • Ελληνικές ταινίες
      • Επανεκδόσεις
  • Αναζήτηση
  • Επικοινωνία

285835970_3193613994237375_2724668334546589865_n.jpg

ΠEKK, 1976 - 2022
45 χρόνια λειτουργίας


Η Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου, με την ευκαιρία συμπλήρωσης 45 χρόνων συνεχούς και ανελλιπούς παρουσίας της στην κινηματογραφική ζωή του τόπου, ανοίγει το αρχείο της και το διαθέτει σε όλους. Από σήμερα, κάθε διαδικτυακός χρήστης, που κάνει εγγραφή στον ιστότοπο της ΠΕΚΚ, μπορεί να αποκτήσει δωρεάν όλους τους τόμους της έκδοσης «ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ», σε ψηφιακή μορφή (pdf), από το 1993 έως και το 2020


Εγγραφείτε δωρεάν στον ιστότοπό μας και αποκτήστε πρόσβαση στην ηλεκτρονική μας βιβλιοθήκη ή στείλτε μας μήνυμα πατώντας εδώ 


Κοινωνικά δίκτυα
  • Facebook
  • Twitter