Μια άλλη γυναίκα, η Γκέιλ Γκαντότ, κρατά πάνω της μια εντελώς διαφορετική ταινία στην οπο΄θια φορά και πάλι την στολή της Wonder Woman της υπερφυσικής ηρωίδας που πρωτόπαιξε πριν από μερικά χρόνια με επιτυχία. Το «Wonder Woman 1984» (ΗΠΑ, 2020) της Πάτι Τζένκινς (που σκηνοθέτησε και την πρώτη ταινία), ξεφεύγει από την γνωστή συνταγή των ταινιών βασισμένων σε κόμικς (εν προκειμένω της DC) και δίνει έμφαση στο ανθρώπινο στοιχείο και δη της γυναίκας που κυριαρχεί ανάμεσα σε ηλίθιους άνδρες και έναν παλικαρά σε βοηθητικό ρόλο (Κρις Πάιν).
Στην καρδιά του σεναρίου βρίσκεται ένας πόλεμος για το πετρέλαιο, με τον Πέντρο Πασκάλ στον ρόλο του απατεώνα της τηλεόρασης που στοχεύει να γίνει παντοκράτορας. Τα εφέ εντυπωσιάζουν από την μια πλευρά όμως δεν είναι το Α και το Ω μιας από τις αρκετές νέες ταινίες από κόμικς που εστιάζουν στην γυναικεία παρουσία.
Γιάννης Ζουμπουλάκης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα tovima.gr