Μοιρασμένη σε κεφάλαια ανάλογα με τον κάθε ένα από τους πολλούς χαρακτήρες της, αυτή η ταινία είναι μια δαιδαλώδης τοιχογραφία της ανισορροπίας και του χάους που επικρατεί στις ανθρώπινες σχέσεις στους καιρούς μας. Με έξυπνο τρόπο ο Ελβετός σκηνοθέτης Ντόμιινικ Μολ εντάσσει το στοιχείο του θρίλερ καθώς στην ιστορία υπάρχει και ένα πτώμα. Όμως οι ανθρώπινες σχέσεις είναι πραγματικά η δυναμική της ταινίας, καμιά φυσιολογική, όλες γεμάτες νοσηρά μυστικά, όλες βουτηγμένες στην στρυχνίνη.

1141 4

Μέσα σε όλα, το διαδίκτυο παίζει κι αυτό τον σκοτεινό του ρόλο. Ο Μολ κινηματογραφεί την ιστορία του κοντά στο ύφος της «Βαβέλ» του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιαρίτου, με  την σύμπτωση να παίζει σημαίνοντα ρόλο στην εξέλιξη της ιστορίας την οποία υπηρετούν ευπρεπώς οι Βαλέρια Μπορύντι Τεντέσκι, Ντενί Μενοσέ, Νταμιάν Μπονάρ και Λορ Καλαμί.

Γιάννης Ζουμπουλάκης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα tovima.gr