Τα περισσότερα έργα της Αγκάθα Κρίστι, ιδιαίτερα εκείνα με ηρωίδα την Αγγλίδα ερασιτέχνιδα ντετέκτιβ Μις Μαρμπλ, δεν είχαν δυστυχώς την έμπνευση που απαιτούσε η κινηματογραφική μεταφορά τους, αντίθετα με ορισμένα φιλμ με ήρωα τον Βέλγο ντετέκτιβ Ηρακλή Πουαρό (ανάμεσα τους και: «Μεσάνυχτα στο Πικαντίλι» του Φρανκ Τάσλιν με τον Τόνι Ράνταλ στο ρόλο του Πουαρό και «Έγκλημα στο Οριάν Εξπρές» του Σίντνεϊ Λουμέτ, με τον Άλμπερτ Φίνεΐ στο ρόλο).
Δυστυχώς η Μις Μαρμπλ (εκτός από τις μέτριες τηλεοπτικές σειρές) είχε το ίδιο μέτριες, συχνά και ανυπόφορες, κινηματογραφικές διασκευές. Σίγουρα, η Άντζελα Λάνσμπερι, που σ’ αυτή τη μεταφορά, ερμηνεύει τη ντετέκτιβ, ήταν η χειρότερη επιλογή.
Με ένα πρόσωπο μουμιοειδές (αντίθετα, τέλεια ήταν στη «Μνηστή του Φρανκενστάιν») και μια όχι ιδιαίτερα αγγλική προφορά, δεν πείθει και πολύ στο ρόλο της υποτιθέμενης τετραπέρατης ντετέκτιβ που αναλαμβάνει να σώσει από δολοφονία μια διάσημη Αμερικανίδα σταρ (με την Ελίζαμπεθ Τέιλορ την καλύτερη από όλο το διάσημο καστ της ταινίας) που βρίσκεται στην Αγγλία για το γύρισμα μιας ταινίας, μαζί με τον σκηνοθέτη της (Ροκ Χάντσον).
Στην όλη απίθανη φαντεζίστικη πλοκή, με φόντο την αγγλική επαρχία με τους κάμπους και τα ατέλειωτα μονοπάτια, περιφέρονται οι διάσημοι ηθοποιοί της ταινίας χωρίς καλά-καλά να ξέρουν τι γυρεύουν εκεί ή τι τους αναμένεται να κάνουν, απορία στην οποία ο θεατής μπορεί να δώσει τη δική του απάντηση.
Νίνος Φένεκ Μικελίδης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα enetpress.gr