Η Maxine είναι έτοιμη για όλα αλλά στραβοπατά στα πορνοπάπουτσα της στο άνισο σενάριο που μετά από το πρώτο μέρος (τα πρώτα 45 λεπτά), παραμερίζει το φόρο τιμής στα 70s και 80s και στρέφεται στο camp ακανθώδες αστυνομικό θρίλερ. Η Μία Γκοθ, δεν γίνεται στιγμή δύο Γκοθ: ανεβαίνει ξυπόλυτη τους λόφους του Χόλυγουντ με δυναμισμό και όταν πατάει (σεναριακό) πετραδάκι συνεχίζει ακάθεκτη την πορεία της προς την κορυφή.
Η πορνοστάρ των ‘80s Μαξίν Μινξ (που γνωρίσαμε στα τέλη του ‘70s στο “Χ”) είναι αποφασισμένη να γίνει διάσημη πάση θυσία. Κατανοώντας «σε βάθος» ότι στον χώρο της βιντεοπορνογραφίας τα ψωμιά της είναι σχεδόν ψίχουλα από πρόσφορα πεπερασμένης λειτουργίας, θα αρπάξει την ευκαιρία και θα κερδίσει θριαμβευτικά ένα σημαντικό ρόλο σε ένα σίκουελ τρόμου (που και αυτό με τη σειρά του, μπορεί να μην είχε κάνει καριέρα στις μεγάλες οθόνες, δεν έμεινε ποτέ ξενοίκιαστο στα ράφια των βίντεο-κλαμπ). Τότε όμως ένας δολοφόνος πορνοστάρ με αμαρτωλό παρελθόν θα αναλάβει δράση.
(Ο Κέβιν Μπέικον δεν κάνει την έκπληξη αλλά η Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι φτιάχνει με μηδενικά υλικά το «εργαζόμενο κορίτσι» της βιομηχανίας που παράτολμα υπογραμμίζει το φεμινιστικό μέλλον των γυναικών του χώρου).
Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα ertnews.gr