Στη χρυσή εποχή της ψυχαγωγίας και του τουρισμού, ο ενθουσιασμός και η ενέργεια ανταμείβονται. Οι επαγγελματίες υπόσχονται στους πελάτες πρωτόγνωρες εμπειρίες, προσαρμοσμένες στη φαντασία και στις απαιτήσεις τους. Αναλαμβάνουν δράση οι party animals που οφείλουν να είναι όντα εξωστρεφή, να ζουν ως κοινωνικοί νομάδες, να πίνουν, να φλερτάρουν, να λαχταρούν τα πάρτι, να πάνε παρέα με το πλήθος και να μη θέλουν ποτέ να τελειώσει η νύχτα.
Κάποια στιγμή η λάμψη ξεθωριάζει και η υπαρξιακή κρίση κυριαρχεί.
Στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία της( η πρώτη λεγόταν « Park») η Σοφία Εξάρχου παρουσιάζει μια ομάδα νέων , άνδρες- γυναίκες, Έλληνες και μη, οι οποίοι συναντιόνται σε ελληνικό νησί ως εμψυχωτές και διασκεδαστές των πελατών ενός ξενοδοχείου.
Ανάμεσά τους δυο παλιές καραβάνες του επαγγέλματος, η Κάλια ( Δήμητρα Βλαγκοπούλου) που είναι στα 35 της και κάνει την ίδια δουλειά για 19 χρόνια, ο Σίμος( Αχιλλέας Χαρίσκος) που κουβαλάει και την ανήλικη κόρη του και η 17χρόνη Εύα (Φλωμαρία Παπαδακη) από την Πολωνία, η οποία θα εργαστεί μαζί τους για πρώτη φορά.
Η Σοφία Εξάρχου παρατηρεί μέσω μιας οπτικής που παραπέμπει στη φόρμα του ντοκιμαντέρ τις ανθρώπινες σχέσεις που δημιουργούνται ανάμεσα στους νεαρούς εργαζόμενους του κλαμπ, αλλά και της καθημερινότητας τους η οποία είναι αδύνατον να αποδεσμευτεί από τη βραδινή δουλεία. Συνδυάζει αρμονικά και τη φόρμα της αφηγηματικής μυθοπλασίας, όταν πλέον το πρόσωπο που κινηματογραφικά την απασχολεί είναι πρωτίστως η Κάλια και δευτερευόντως η Εύα.
Οι ελάχιστες ιστορίες που αποκαλύπτουν για το παρελθόν τους οι δύο ηρωίδες, είναι ενδεικτικές για το τί μπορεί να τις παρακίνησε, ώστε να εμπλακούν σε ένα περιβάλλον ανασφαλές, επικίνδυνο και εθιστικό. Η συναισθηματική στέρηση η σεξουαλική εκμετάλλευση η χωρίς κανόνες εργασία, τοποθετούνται ως παράγοντες μιας εν δυνάμει έκρηξης.
Εν αντιθέσει με κάποιες άλλες παρόμοιες ταινίες του πολύ πρόσφατου παρελθόντος ( How to Have Sex) , η Εξάρχου οδηγεί την ιστορία της σε κορύφωση και σε ανατροπή.
Υπήρχαν κάποιες περιττές σκηνές στην ταινία, που ίσως να στερούν από το αιχμηρό ανατρεπτικό φινάλε τη δυναμική του.
Η Δήμητρα Βλαγκοπούλου ερμήνευσε το ρόλο της Κάλιας, σαν να ήταν ο δικός της ρόλος ζωής και ενίσχυσε τις θετικές εντυπώσεις μας για το έργο, όπως επίσης και το πάθος που επέδειξε το υπόλοιπο καστ.
Ιάκωβος Γωγάκης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα screeneye.gr