Άλλη μια «μικρή», εναλλακτική ταινία για αυτή την εβδομάδα και αυτή ντεμπούτο στην σκηνοθεσία μεγάλου μήκους, του Αλέμ Καν. Μια ενδιαφέρουσα μελέτη πάνω στην συμφιλίωση και την αγάπη, η οποία αναπτύσσεται μέσα από μια ασυνήθιστη ανθρώπινη ιστορία. Όταν παρεξηγείται ως καθαρίστρια, η βρετανίδα χήρα (Τζοάνα Σκάνλαν) ενός Μουσουλμάνου που πέθανε ξαφνικά, «εισβάλλει» στο σπίτι μιας Γαλλίδας (Ναταλί Ρισάρ) με την οποία ο μακαρίτης διατηρούσε κρυφή ερωτική σχέση και έχει αποκτήσει μαζί της έναν γιό.
Ο σκηνοθέτης «εκμεταλλεύεται» μια αμήχανη κατάσταση και δημιουργεί ατμόσφαιρα μέσα από μια ποικιλία διαφορετικών ανθρώπινων αντιδράσεων και συμπεριφορών, την ώρα που το σασπένς για την πιθανή αποκάλυψη της πραγματικής ταυτότητας της «εισβολέα», δεν σε αφήνει σε ησυχία. Η κάμερα παρακολουθεί με σταθερότητα τα δρώμενα στα οποία δεν ασκείται καμία κριτική, κάτι που δίνει στον θεατή το βήμα να αποφασίσει από μόνος του για τις πράξεις των ηρώων και κυρίως της χήρας την οποία υποδύεται εξαιρετικά η Σκάνλαν (βραβείο ερμηνείας στο περσινό φεστιβάλ Θεσσαλονίκης).
Γιάννης Ζουμπουλάκης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα tovima.gr