Μενού

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΙΣΟΥΣ - Γιάννης Ζουμπουλάκης

Επαγγελματική δραστηριότητα και προσωπική ζωή δεν συνάδουν και τόσο εύκολα πλέον στην ζωή μας – πόσο μάλλον όταν το ζευγάρι στεγάζεται κάτω από την ίδια επαγγελματική στέγη.

1607 6

Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι αυτής της απολύτως συνηθισμένης και εντελώς χλιαρής αισθηματικής κομεντί είναι οι διαμάχες ανάμεσα στο ζευγάρι στην αρχή της ταινίας, που πολύ φυσικά και με μαθηματική ακρίβεια, οδηγούν στην σχέση τους. Εκείνος είναι αγέλαστος, αμίλητος, ακίνητος  και καθώς πρέπει, εκείνη υπερκινητική, δεν βάζει γλώσσα στο στόμα της και μπορεί να γίνει ενοχλητική με την τάση της να  «επικοινωνεί» διαρκώς και με όλους. Τα αντίθετα έλκονται, το ρομάντζο ψήνεται από τους τίτλους αρχής αλλά σύντομα «καίγεται» φορτωμένο από τα κλισέ που έχουμε δει σε δεκάδες παρόμοιες ταινίες, όπως για παράδειγμα η σκηνή που η Χέιλ τα «ρίχνει» στον μπαμπά του Στόγουελ για να πάρει το μέρος του.

Γιάννης Ζουμπουλάκης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα tovima.gr

 

Smart Search Module