BABYGIRL - Παυλίνα Αγαλιανού
Μια καταξιωμένη CEO βάζει την καριέρα και την οικογένειά της σε κίνδυνο όταν ξεκινά μία ταραχώδη σχέση με έναν κατά πολύ νεότερο ασκούμενο. Η ταινία μάς συστήνεται ως «ένα αμφίρροπο παιχνίδι γάτας και ποντικιού με τον άξονα της εξουσίας να μετακινείται συνεχώς θυμίζοντας το απόγειο των ερεθιστικών ερωτικών θρίλερ των '90s».
Προς θεού! Διότι μιλάμε για τραγέλαφο σοφτ ερωτικού περιεχομένου που υποτίθεται ότι έχει «φεμινιστικά» χαρακτηριστικά, μόνο και μόνο επειδή στη θέση του άντρα CEO συναντάμε μια γυναίκα, που δεν είναι ικανοποιημένη με τη σεξουαλική της ζωή στον γάμο. Μιλάμε για μια από τις χειρότερες ταινίες της χρονιάς. Εάν, δε, η Νικόλ Κίντμαν προταθεί και για Οσκαρ, πέραν των άλλων υποψηφιοτήτων που έχει κερδίσει, θα μιλάμε για σκάνδαλο, διότι από τη διαρκή αναζήτηση της νεότητας, έχει χάσει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για να παίξει ένας ηθοποιός, δηλαδή την εκφραστικότητά της.
Παυλίνα Αγαλιανού
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα rizospastis.gr