Μενού

joker
Άγγελος Πολύδωρος

Joker, ο μπαλαντέρ που κολλάει παντού

Δεν αμφισβητώ το γεγονός ότι ο Τζόκερ ως φανταστικός κινηματογραφικός χαρακτήρας, θεωρείται ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους και εμβληματικούς «κακούς». Από το ντεμπούτο του, έχει εμφανιστεί σε αμέτρητα κόμικς, τηλεοπτικές σειρές και ταινίες. Όμως, ταυτόχρονα είναι και ο…
catwoman_Penguinman
Αλέξης Δερμεντζόγλου

Οι αλλόκοτες φιγούρες του σινεμά

Η Θυσία Ο νέος Joker θα είναι εδώ από την προσεχή Πέμπτη.Ο Ιοακίμ Φίνιξ τον υποδύεται και πάλι υπέροχα, αλλά έκανε τεράστια προσπάθεια για να βγάλει τον ρόλο δηλώνοντας «Είμαι πια 49 χρονών. Κουράστηκα αφάντατα. Για την ηλικία μου δεν μπορώ να καταπονούμαι πιά τόσο πολύ. Joker,…

Αρχείο άρθρων των μελών της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου

Χρησιμοποιήστε τις πολλαπλές επιλογές των αναζητήσεων και διαβάστε όλα τα διαθέσιμα άρθρα των μελών της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου, από την έναρξη της λειτουργίας της νέας σελίδας.

Τίτλος άρθρουΚριτικόςΗμ/νία δημοσίευσης
63ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης - Τι οφείλουμε (και τι όχι) στο σινεμάΧρήστος Σκυλλάκος23/11/2022
Σύγχρονος Τουρκικός KινηματογράφοςΡόμπι Εκσιέλ08/10/2019
Νίκο, φεστιβάλ συσκοτισμένο;Ανδρέας Τύρος08/10/2019
Με δύναμη απ’ την Αργεντινή στις ΚάννεςΙφιγένεια Καλαντζή08/10/2019
Το μοντάζ στο κλασικό σοβιετικό σινεμά, από τον Κουλεσόφ και τον Αϊζενστάιν έως τον ΒερτόφΘόδωρος Σούμας08/10/2019
Ο Σεργκέι Λοζνίτσα στο Φεστιβάλ ΚαννώνΙφιγένεια Καλαντζή08/10/2019
Η ιταλική κωμωδία και οι τρεις σπουδαίοι σκηνοθέτες της, Ρίζι, Μονιτσέλι και ΚομεντσίνιΘόδωρος Σούμας08/10/2019
Καρλ Ντράγιερ, κλασικισμός, λιτότητα, ακρίβεια και ουσίαΘόδωρος Σούμας08/10/2019
Τα κρυφά νοήματα στο έργο του ΓκρίναγουεϊΙφιγένεια Καλαντζή08/10/2019
Έρωτας κι ερωτισμός στο σινεμά των Φελίνι και ΠαζολίνιΘόδωρος Σούμας08/10/2019
Θεόδωρος Αγγελόπουλος: Η μνήμη, η προοπτική και ο ομιχλώδης τόπος τουΧρήστος Σκυλλάκος08/10/2019
 Το Πολυτεχνείο περιμένει πάντα τον... σκηνοθέτη τουΑλέξης Δερμεντζόγλου18/11/2019
Ανήλικοι στο Joker - Νομικό πλαίσιοΔημήτρης Κολιοδήμος18/11/2019
Στα φεστιβάλ Βερολίνου, Ρότερνταμ και Κλερμόν-Φεράν το ελληνικό σινεμά δίνει ηχηρό «παρών»Γιάννης Καντέα Παπαδόπουλος15/12/2019
Στάχτες και κινηματογραφικά αποκαΐδια του 2019Αλέξης Δερμεντζόγλου18/11/2019
"Παράσιτα"... παντού! Η πρώτη "ξένη" ταινία στην ιστορία των ΌσκαρΑλέξης Δερμεντζόγλου18/11/2019
CINE-γραφήματα: Η παρουσίαση ενός βιβλίουΑνδρέας Κουταλάς24/02/2020
Ζωογόνες μεταγγίσεις και ραψωδίες σε: ...μαύροΑλέξης Δερμεντζόγλου24/02/2020
Ο ωκεανός των επιθυμιών και το "Τελευταίο Κύμα"Αλέξης Δερμεντζόγλου24/02/2020
Θεόφιλος - Ένας ζωντανός πίνακαςΓιάννης Φραγκούλης24/02/2020
Ο κινηματογράφος και το ειδικό εφέΓιάννης Φραγκούλης24/02/2020
Ο κινηματογράφος ως δημόσιο θέαμα και τα φεστιβάλ τουΣωτήρης Ζήκος24/02/2020
Ένιο Μορικόνε: Μουσική για το σινεμά της επανάστασηςΙφιγένεια Καλαντζή28/09/2020
Ο κινηματογράφος του Μάικ Λι - ΔοκίμιοΘόδωρος Σούμας28/09/2020
Οι στάχτες μιας αγάπης του κινέζου σκηνοθέτη Ζία ΖανγκέΘόδωρος Σούμας28/09/2020
Κριτική στην κινηματογραφική κριτική (Μέρος 2ο)Θόδωρος Σούμας28/09/2020
Κριτική στην κινηματογραφική κριτική (Μέρος 1ο)Θόδωρος Σούμας28/09/2020
Η κινηματογραφική κριτική και η ιδεολογία του κινηματογραφικού έργουΘόδωρος Σούμας16/11/2020
Φιλοσοφική και ηθική σκέψη στα φιλμ του ΚισλόφσκιΘόδωρος Σούμας16/11/2020
Αλήθειες και ψέματα για το ελληνικό σινεμάΔημήτρης Κολιοδήμος10/12/2020
ΝΕΚΥΔΑΛΛΟ (κριτική στην ταινία μικρού μήκους)Γιάννης Φραγκούλης10/12/2020
Παγίδα στο Διαδίκτυο (Caught on the net)Γιάννης Φραγκούλης10/12/2020
Μία έκδοση της ΠΕΚΚ για τον Άλφρεντ Χίτσκοκ. Και όχι μόνο!Ηλίας Φραγκούλης10/12/2020
Μουσικό καλοκαιρινό οδοιπορικό στο 23ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ ΘεσσαλονίκηςΚώστας Καρδερίνης13/07/2021
Ελληνικά ντοκιμαντέρ με κοινωνιολογικό στίγμαΙφιγένεια Καλαντζή16/12/2019
Μη κοιτάς, δες και άκου και σώπασεΚώστας Καρδερίνης18/11/2019
Το φαινόμενο «Ο άνθρωπος του Θεού» και η θερινή κινηματογραφική σεζόνΑλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος28/09/2021
Ελληνικές θρησκευτικές [βίντεο]ταινίεςΚώστας Καρδερίνης28/09/2021
Τις «χειροποίητες» ανεξάρτητες ταινίες του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης να στηρίζουμεΧρήστος Σκυλλάκος30/09/2021
Αποχαιρετισμός στο "Μεγάλο Ανθρωπάκι"...Γιάννης Σολδάτος10/01/2022
Βολοντίμιρ Ζελένσκι. Ο «ηθοποιός»Ηλίας Φραγκούλης18/11/2019
Φωτογραφικό ταξίδι στο μυαλό του ΑγγελόπουλουΙφιγένεια Καλαντζή16/12/2019
Βία κατά των γυναικών και τηλεκπαίδευση στο 24ο ΦΝΘΙφιγένεια Καλαντζή16/12/2019
Κινηματογράφος 2021 (έκδοση της Π.Ε.Κ.Κ., Αθήνα 2022, 368 σελ.)Κώστας Καρδερίνης30/03/2022
Οι «ράτσες» των κριτικών κινηματογράφουΗλίας Φραγκούλης29/04/2022
Alain Resnais: Υπερβαίνοντας τη nouvelle vagueΘόδωρος Σούμας27/05/2022
Λουκίνο Βισκόντι: οι αισθήσεις τρέμουνΚώστας Καρδερίνης30/03/2022
Καλοκαίρι με κινηματογραφική μετριότηταΑλέξης Δερμεντζόγλου04/06/2022
«Ο Ουρανός, Το Μπλόκο, το Κιέριον, η Ευριδίκη Β.Α. 2037 και η «επάνοδος» του λαού στο προσκήνιο της σύγχρονης ιστορίας» Χρήστος Σκυλλάκος14/06/2022
Αναζητώντας ταινίες με ελπίδαΑλέξης Δερμεντζόγλου15/06/2022
13α Βραβεία ΙΡΙΣ 2022: «Μαγνητικά πεδία» η καλύτερη ελληνική ταινίαΓιάννης Ζουμπουλάκης10/06/2022
Ο παπάς της ΜακρονήσουΓιάννης Ζουμπουλάκης30/06/2022
Προς τα πού πάει το σινεμά;Θόδωρος Σούμας30/06/2022
Το σινεμά στο πλευρό της επανάστασηςΑλέξης Δερμεντζόγλου07/07/2022
Γούντι Άλεν: Οι δηλητηριώδεις συμπεριφορές τον οδηγούν σε δηλητηριώδες θρίλερΑλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος14/07/2022
Αντονιόνι - Μπέργκμαν: Οι αιώνιοι... σύντροφοί μαςΑλέξης Δερμεντζόγλου26/07/2022
Μέρος 1– Αντρέι Ταρκόφσκι: ο οραματιστής του χωροχρόνουΓιώργος Ξανθάκης30/07/2022
Η Χιροσίμα και η κουλτούρα του φόβουΑλέξης Δερμεντζόγλου03/08/2022
Μέρος 2 – Αντρέι Ταρκόφσκι: ο οραματιστής του χωροχρόνουΓιώργος Ξανθάκης06/08/2022
Ο "κακός μπελάς"των... ριμέικΑλέξης Δερμεντζόγλου17/08/2022
Μέρος 3 – Αντρέι Ταρκόφσκι: ο οραματιστής του χωροχρόνουΓιώργος Ξανθάκης16/08/2022
Το ανθρωποκεντρικό σινεμά της Προδοσίας του Κώστα ΓαβράΑλέξης Δερμεντζόγλου21/08/2022
Μια βασκική αγκαλιά για το «Drive My Car» από τη FipresciΑλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος24/08/2022
Μέρος 5 – Αντρέι Ταρκόφσκι: ο οραματιστής του χωροχρόνουΓιώργος Ξανθάκης31/08/2022
Μέρος 4 – Αντρέι Ταρκόφσκι: ο οραματιστής του χωροχρόνουΓιώργος Ξανθάκης27/08/2022
ΜΕΡΟΣ 1 - Ζαν Ρενουάρ: ένας καλλιτέχνης του οποίου ο καμβάς ήταν ταινίαΓιώργος Ξανθάκης13/09/2022
Βιαστικές σκέψεις για τον GodardΧρήστος Σκυλλάκος14/09/2022
Το σινεμά αγαπά τη ΔημοκρατίαΑλέξης Δερμεντζόγλου14/09/2022
ΜΕΡΟΣ 3 - Ζαν Ρενουάρ: ένας καλλιτέχνης του οποίου ο καμβάς ήταν ταινίαΓιώργος Ξανθάκης24/09/2022
Ντάνι Κέι: Ένας Ηθοποιός Φαινόμενο!Γιάννης Κρουσίνσκυ23/09/2022
Ο Κινηματογράφος ως μέσο απεικόνισηςΣτέφανος Νταλάσης28/09/2022
ΜΕΡΟΣ 5 - Ζαν Ρενουάρ: ένας καλλιτέχνης του οποίου ο καμβάς ήταν ταινίαΓιώργος Ξανθάκης08/10/2022
ΜΕΡΟΣ 2 - Ζαν Ρενουάρ: ένας καλλιτέχνης του οποίου ο καμβάς ήταν ταινίαΓιώργος Ξανθάκης18/09/2022
ΜΕΡΟΣ 4 - Ζαν Ρενουάρ: ένας καλλιτέχνης του οποίου ο καμβάς ήταν ταινίαΓιώργος Ξανθάκης01/10/2022
Η ασταθής ταυτότητα πάει σινεμάΑλέξης Δερμεντζόγλου17/10/2022
63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου: Η επανεκίνηση;Αλέξης Δερμεντζόγλου29/10/2022
Άμστερνταμ: Το «Μαζί» απέναντι στους «Ναζί»Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος31/10/2022
63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: με τα μάτια στραμμένα στην μουσικήΚώστας Καρδερίνης04/11/2022
Ελληνικό σινεμά: Από τον διδακτισμό στην ευχή για μια ενδεδειγμένη κοινωνική καταγραφήΑλέξης Δερμεντζόγλου13/11/2022
Κακοποίηση γυναικών και κινηματογράφος: Οι βιογραφίες διάσημων τραγουδιστριών που άλλαξαν το αφήγημαΑλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος01/12/2022
Οι σημαντικοί σταθμοί του κινηματογράφουΘόδωρος Σούμας01/12/2022
CINEDU: Σινεμά και εκπαίδευση – Νέα πλατφόρμα streaming ταινιών σε σχολείαΓιάννης Ζουμπουλάκης22/12/2022
2022: Όλα όσα έχασε το σινεμάΑλέξης Δερμεντζόγλου04/01/2023
Τα ένοχα μυστικά της επαρχίαςΑλέξης Δερμεντζόγλου18/01/2023
Η πολιτική στο σύγχρονο σινεμάΑλέξης Δερμεντζόγλου29/01/2023
Το σύγχρονο σινεμά δίπλα στη γυναίκαΑλέξης Δερμεντζόγλου05/02/2023
Η κινηματογραφική εκπαίδευση στην ΕλλάδαΓιάννης Φραγκούλης23/02/2023
Το σύγχρονο σινεμά δίπλα στη γυναίκαΑλέξης Δερμεντζόγλου05/02/2023
Τα ερωτικά τρίγωμα στο σινεμάΑλέξης Δερμεντζόγλου01/03/2023
Ευτυχώς "Ζει" η ποίηση στο σινεμάΑλέξης Δερμεντζόγλου21/03/2023
Αποχαιρετώντας τις σκοτεινές αίθουσεςΑλέξης Δερμεντζόγλου04/04/2023
ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, ΙΡΙΣ: Πολιτιστικοί φορείς εξηγούν στο ΒΗΜΑ γιατί δεν πρέπει να κλείσουνΓιάννης Ζουμπουλάκης11/04/2023
Ανάσταση από την κόλαση της ζωήςΑλέξης Δερμεντζόγλου18/04/2023
Οι αρμονίες του αρχιμάστορα Μπέλα ΤαρΚώστας Καρδερίνης26/04/2023
Το σινεμά κάνει... εκλογέςΑλέξης Δερμεντζόγλου15/05/2023
Πόσο υπερηρωικό σινεμά αντέχουμε να δούμε ακόμα;Γιάννης Καντέα Παπαδόπουλος15/06/2023
Το σινεμά "ελέγχει" την ΜαφίαΑλέξης Δερμεντζόγλου12/06/2023
Ευρωπαϊκές ταινίες σε χαμηλές τροχιέςΑλέξης Δερμεντζόγλου14/06/2023
Αυτό είναι το πρόγραμμα του δωδέκατου "Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι"Ηλίας Φραγκούλης30/06/2023
Η "Περιπέτεια" των ανθρώπινων σχέσεωνΑλέξης Δερμεντζόγλου18/07/2023
Η τετραλογία του Μικελάντζελο ΑντονιόνιΠΕΚΚ13/07/2023
Ο Μικελάντζελο Αντονιόνι και Η Περιπέτεια του εγκόσμιου σινεμάΚώστας Καρδερίνης23/07/2023
Κινηματογραφικές απαγωγές παιδιώνΑλέξης Δερμεντζόγλου25/07/2023
Σχέσεις χωρίς αύριοΑλέξης Δερμεντζόγλου02/08/2023
Η βία κατά των γυναικώνΑλέξης Δερμεντζόγλου12/08/2023
Ένα γλυκόπικρο κινηματογραφικό καλοκαίριΑλέξης Δερμεντζόγλου27/08/2023
Σιγκούρνι Γουίβερ: Μία Αξιέπαινη Ερμηνεύτρια!Γιάννης Κρουσίνσκυ01/09/2024
Κυκλώνοντας τη Δράμα | DISSF 46Ασπασία Λυκουργιώτη18/09/2023
Η ουτοπία της βίαςΑλέξης Δερμεντζόγλου04/10/2023
Η ψυχική διαταραχή... στο σινεμάΑλέξης Δερμεντζόγλου08/10/2023
Γιατί μας τρομάζει ο "Εξορκιστής" εδώ και 50 χρόνια;Γιάννης Καντέα Παπαδόπουλος12/10/2023
Οι εγκληματικές οργανώσεις της ΑμερικήςΑλέξης Δερμεντζόγλου18/10/2023
64ο ΦΚΘ: Η ανακατεύθυνση του Εθνικού ΣινεμάΑλέξης Δερμεντζόγλου01/11/2023
64o ΦΚΘ: Ματιές στα ΒαλκάνιαΚώστας Καρδερίνης23/11/2023
64ο ΦΚΘ: Η αντίθετη όχθη της γραφήςΑλέξης Δερμεντζόγλου06/11/2023
Κεν ΛόουτςΑλέξης Δερμεντζόγλου06/12/2023
64o ΦΚΘ: Οι εκδόσεις του Φεστιβάλ αυτοπαρουσιάζονταιΚώστας Καρδερίνης29/11/2023
Οι αρμονίες του αρχιμάστορα Μπέλα ΤαρΚώστας Καρδερίνης29/11/2023
ΦόνισσεςΚώστας Καρδερίνης01/12/2023
Έχουν θέση οι μίνι σειρές στα βραβεία της ΕΑΚ;Δημήτρης Κολιοδήμος14/12/2023
Η Ευρώπη 60 χρόνια μετά την "Περιφρόνηση"Αλέξης Δερμεντζόγλου20/12/2023
Σινεμά σε χριστουγεννιάτικο φόντοΑλέξης Δερμεντζόγλου27/12/2023
Ελληνική ταινία στη λίστα των Christmas movies;Άγγελος Πολύδωρος28/12/2023
Τα κινηματογραφικά πρόσωπα του 2023Αλέξης Δερμεντζόγλου02/01/2024
Χόλιγουντ και πολιτική ορθότητα: Τα καινούργια ρούχα του αυτοκράτοραΚωνσταντίνος Καϊμάκης03/01/2024
Η κουλτούρα της ακύρωσης στο σινεμάΑλέξης Δερμεντζόγλου14/01/2024
Μια ψηφοφορία, ένα σχόλιοΔημήτρης Κολιοδήμος15/01/2024
12 αντιπροσωπευτικές ταινίες για την ΑριστεράΆγγελος Πολύδωρος18/01/2024
12 Αμερικάνικα φιλμ σχολιάζουν τα 70sΑλέξης Δερμεντζόγλου22/01/2024
Ο έρωτας στα χρόνια της αφασίαςΑλέξης Δερμεντζόγλου14/02/2024
Streaming και Ψηφιακή ΔιανομήΘόδωρος Σούμας18/02/2024
Το σινεμά γεμίζει με ανώνυμες επιστολέςΑλέξης Δερμεντζόγλου25/02/2024
Σύγχρονοι, πρωτότυποι & λίγο παράξενοι Έλληνες σκηνοθέτεςΘόδωρος Σούμας26/02/2024
ΤέμπηΗλίας Φραγκούλης29/02/2024
Πώς ακριβώς γυρίζεται μια σκηνή σεξ στο σινεμά σήμερα;Θοδωρής Δημητρόπουλος07/03/2024
35 μουσικά και 9 σινεφιλικά ταξίδια στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ ΘεσσαλονίκηςΚώστας Καρδερίνης07/03/2024
Πεθαίνοντας για τη ΔημοκρατίαΑλέξης Δερμεντζόγλου24/03/2024
Η γενοκτονία, ο κινηματογράφος, η λογοκρισία και η ανθρώπινη αξιοπρέπειαΧρήστος Σκυλλάκος15/03/2024
Η Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ ΘεσσαλονίκηςΠΕΚΚ19/03/2024
Η Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ ΘεσσαλονίκηςΠΕΚΚ19/03/2024
ΜνήμηΑλέξης Δερμεντζόγλου23/03/2024
Γιατί τα σαγόνια αντέχουν ακόμαΆγγελος Πολύδωρος05/04/2024
Η επιστροφή της πιο στοιχειωτικής "Προφητείας" του σινεμάΓιάννης Καντέα Παπαδόπουλος04/04/2024
20 κορυφαία σκάνδαλα που έγιναν σινεμάΑλέξης Δερμεντζόγλου17/04/2024
Πρωτομαγιά: Το σινεμά απεργείΑλέξης Δερμεντζόγλου01/05/2024
Ο γαλλικός Μάης είναι πάντα εδώ…Αλέξης Δερμεντζόγλου08/05/2024
Αναδεικνύοντας τον queer κινηματογράφο στην ΕλλάδαΔήμητρα Κυρίλλου09/05/2024
Ο πόλεμος του νερού στο σινεμάΣτράτος Κερσανίδης23/05/2024
Ο μύθος του Γκοτζίλα και η εξέλιξή τουΆγγελος Πολύδωρος29/03/2024
Nagisa Oshima: Ανατρεπτικό, ζοφερό, ταραχοποιό κι αισθαντικό σινεμάΘόδωρος Σούμας22/03/2024
Και εγένετο... RepertoryΗλίας Φραγκούλης08/06/2024
Σημαίνοντα της υστερίας, σύγκρουση Λόγων και πολιτικές συνδηλώσεις στο Possession (1981) του Andrzej ZulawskiΔημήτρης Κεχρής15/06/2024
Χίτσκοκ: Η κρυφή του γοητείαΑλέξης Δερμεντζόγλου03/07/2024
Από τον Εξορκιστή μέχρι τον Εξορκισμό, ένα CGI δρόμοςΆγγελος Πολύδωρος20/06/2024
Λαρς φον Τρίερ - Μισάνθρωπος και Μισογύνης ή το αντίθετο;Θόδωρος Σούμας22/06/2024
Έρωτας, τεχνητή νοημοσύνη και κινηματογράφοςΆγγελος Πολύδωρος01/07/2024
Τα Mad Max ήταν και είναι ο κόσμος του τώρα (και το «Furiosa» συνεχίζει ακάθεκτο τα θριαμβευτικά σαλπίσματα της παρακμής του)Χρήστος Σκυλλάκος24/07/2024
Ο δεύτερος θάνατος του Ταρκόφσκι και η ΑνηδονίαΑλέξης Δερμεντζόγλου31/07/2024
Είναι το "Τελευταία Έξοδος: Ρίτα Χέιγουορθ" η πιο υπερεκτιμημένη ταινία όλων των εποχών;Γιάννης Καντέα Παπαδόπουλος03/08/2024
Biography ή Curriculum Vitae; Τι ζητάμε από το σινεμά;Άγγελος Πολύδωρος06/08/2024
Amy Adams: Ένα νυχτόβιο πλάσμα φωτίζει το HollywoodΜίλτος Τόσκας22/08/2024
Η αιώνια επιστροφή του Μ. Νάιτ ΣιάμαλανΓιάννης Βασιλείου28/08/2024
Όλες οι ταινίες "Alien" στη σωστή σειράΓιάννης Καντέα Παπαδόπουλος28/08/2024
Από τη «Για μια χούφτα δολάρια» στους εκατομμυριούχους Ινδιάνους ΟσέιτζΆγγελος Πολύδωρος12/09/2024
Με αφορμή το 47o Φεστιβάλ Δράμας (2024)Χρήστος Σκυλλάκος06/09/2024
47ο Φεστιβάλ Δράμας : Όσα είδαμε στο ελληνικό πρόγραμμα του ΦεστιβάλΓιάννης Γκροσδάνης08/09/2024
Ο Βασίλης Ραφαηλίδης ως γενικό σημείο αναφοράς (και γιατί θα ήθελαν να μην είναι)Χρήστος Σκυλλάκος08/09/2024
Φεστιβάλ Δράμας 2024: Οι ταινίες και τα πρόσωπα που ξεχωρίσαμεΓιάννης Ζουμπουλάκης12/09/2024
Άλιεν, καπιταλισμός και κακή εργοδοσίαΆγγελος Πολύδωρος29/08/2024
Ο ιδιαίτερος ελληνικός κινηματογράφος, σήμεραΘόδωρος Σούμας19/09/2024
Ο εθισμός, ως κινηματογραφικό θέμαΆγγελος Πολύδωρος19/09/2024
«Ανεπιθύμητοι», αλλά θεματικά «ευπρόσδεκτοι» στο σινεμάΆγγελος Πολύδωρος26/09/2024
30ες Νύχτες Πρεμιέρας: διάφοροι προβληματισμοί, φιλμικές προτάσεις και μια εφιαλτική πραγματικότητα στο προσκήνιοΧρήστος Σκυλλάκος02/10/2024
Οι αλλόκοτες φιγούρες του σινεμάΑλέξης Δερμεντζόγλου02/10/2024
Joker, ο μπαλαντέρ που κολλάει παντούΆγγελος Πολύδωρος03/10/2024

Smart Search Module