63ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης - Τι οφείλουμε (και τι όχι) στο σινεμά | Χρήστος Σκυλλάκος | 23/11/2022 |
Σύγχρονος Τουρκικός Kινηματογράφος | Ρόμπι Εκσιέλ | 08/10/2019 |
Νίκο, φεστιβάλ συσκοτισμένο; | Ανδρέας Τύρος | 08/10/2019 |
Με δύναμη απ’ την Αργεντινή στις Κάννες | Ιφιγένεια Καλαντζή | 08/10/2019 |
Το μοντάζ στο κλασικό σοβιετικό σινεμά, από τον Κουλεσόφ και τον Αϊζενστάιν έως τον Βερτόφ | Θόδωρος Σούμας | 08/10/2019 |
Ο Σεργκέι Λοζνίτσα στο Φεστιβάλ Καννών | Ιφιγένεια Καλαντζή | 08/10/2019 |
Η ιταλική κωμωδία και οι τρεις σπουδαίοι σκηνοθέτες της, Ρίζι, Μονιτσέλι και Κομεντσίνι | Θόδωρος Σούμας | 08/10/2019 |
Καρλ Ντράγιερ, κλασικισμός, λιτότητα, ακρίβεια και ουσία | Θόδωρος Σούμας | 08/10/2019 |
Τα κρυφά νοήματα στο έργο του Γκρίναγουεϊ | Ιφιγένεια Καλαντζή | 08/10/2019 |
Έρωτας κι ερωτισμός στο σινεμά των Φελίνι και Παζολίνι | Θόδωρος Σούμας | 08/10/2019 |
Θεόδωρος Αγγελόπουλος: Η μνήμη, η προοπτική και ο ομιχλώδης τόπος του | Χρήστος Σκυλλάκος | 08/10/2019 |
Το Πολυτεχνείο περιμένει πάντα τον... σκηνοθέτη του | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 18/11/2019 |
Ανήλικοι στο Joker - Νομικό πλαίσιο | Δημήτρης Κολιοδήμος | 18/11/2019 |
Στα φεστιβάλ Βερολίνου, Ρότερνταμ και Κλερμόν-Φεράν το ελληνικό σινεμά δίνει ηχηρό «παρών» | Γιάννης Καντέα Παπαδόπουλος | 15/12/2019 |
Στάχτες και κινηματογραφικά αποκαΐδια του 2019 | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 18/11/2019 |
"Παράσιτα"... παντού! Η πρώτη "ξένη" ταινία στην ιστορία των Όσκαρ | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 18/11/2019 |
CINE-γραφήματα: Η παρουσίαση ενός βιβλίου | Ανδρέας Κουταλάς | 24/02/2020 |
Ζωογόνες μεταγγίσεις και ραψωδίες σε: ...μαύρο | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 24/02/2020 |
Ο ωκεανός των επιθυμιών και το "Τελευταίο Κύμα" | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 24/02/2020 |
Θεόφιλος - Ένας ζωντανός πίνακας | Γιάννης Φραγκούλης | 24/02/2020 |
Ο κινηματογράφος και το ειδικό εφέ | Γιάννης Φραγκούλης | 24/02/2020 |
Ο κινηματογράφος ως δημόσιο θέαμα και τα φεστιβάλ του | Σωτήρης Ζήκος | 24/02/2020 |
Ένιο Μορικόνε: Μουσική για το σινεμά της επανάστασης | Ιφιγένεια Καλαντζή | 28/09/2020 |
Ο κινηματογράφος του Μάικ Λι - Δοκίμιο | Θόδωρος Σούμας | 28/09/2020 |
Οι στάχτες μιας αγάπης του κινέζου σκηνοθέτη Ζία Ζανγκέ | Θόδωρος Σούμας | 28/09/2020 |
Κριτική στην κινηματογραφική κριτική (Μέρος 2ο) | Θόδωρος Σούμας | 28/09/2020 |
Κριτική στην κινηματογραφική κριτική (Μέρος 1ο) | Θόδωρος Σούμας | 28/09/2020 |
Η κινηματογραφική κριτική και η ιδεολογία του κινηματογραφικού έργου | Θόδωρος Σούμας | 16/11/2020 |
Φιλοσοφική και ηθική σκέψη στα φιλμ του Κισλόφσκι | Θόδωρος Σούμας | 16/11/2020 |
Αλήθειες και ψέματα για το ελληνικό σινεμά | Δημήτρης Κολιοδήμος | 10/12/2020 |
ΝΕΚΥΔΑΛΛΟ (κριτική στην ταινία μικρού μήκους) | Γιάννης Φραγκούλης | 10/12/2020 |
Παγίδα στο Διαδίκτυο (Caught on the net) | Γιάννης Φραγκούλης | 10/12/2020 |
Μία έκδοση της ΠΕΚΚ για τον Άλφρεντ Χίτσκοκ. Και όχι μόνο! | Ηλίας Φραγκούλης | 10/12/2020 |
Μουσικό καλοκαιρινό οδοιπορικό στο 23ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης | Κώστας Καρδερίνης | 13/07/2021 |
Ελληνικά ντοκιμαντέρ με κοινωνιολογικό στίγμα | Ιφιγένεια Καλαντζή | 16/12/2019 |
Μη κοιτάς, δες και άκου και σώπασε | Κώστας Καρδερίνης | 18/11/2019 |
Το φαινόμενο «Ο άνθρωπος του Θεού» και η θερινή κινηματογραφική σεζόν | Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος | 28/09/2021 |
Ελληνικές θρησκευτικές [βίντεο]ταινίες | Κώστας Καρδερίνης | 28/09/2021 |
Τις «χειροποίητες» ανεξάρτητες ταινίες του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης να στηρίζουμε | Χρήστος Σκυλλάκος | 30/09/2021 |
Αποχαιρετισμός στο "Μεγάλο Ανθρωπάκι"... | Γιάννης Σολδάτος | 10/01/2022 |
Βολοντίμιρ Ζελένσκι. Ο «ηθοποιός» | Ηλίας Φραγκούλης | 18/11/2019 |
Φωτογραφικό ταξίδι στο μυαλό του Αγγελόπουλου | Ιφιγένεια Καλαντζή | 16/12/2019 |
Βία κατά των γυναικών και τηλεκπαίδευση στο 24ο ΦΝΘ | Ιφιγένεια Καλαντζή | 16/12/2019 |
Κινηματογράφος 2021 (έκδοση της Π.Ε.Κ.Κ., Αθήνα 2022, 368 σελ.) | Κώστας Καρδερίνης | 30/03/2022 |
Οι «ράτσες» των κριτικών κινηματογράφου | Ηλίας Φραγκούλης | 29/04/2022 |
Alain Resnais: Υπερβαίνοντας τη nouvelle vague | Θόδωρος Σούμας | 27/05/2022 |
Λουκίνο Βισκόντι: οι αισθήσεις τρέμουν | Κώστας Καρδερίνης | 30/03/2022 |
Καλοκαίρι με κινηματογραφική μετριότητα | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 04/06/2022 |
«Ο Ουρανός, Το Μπλόκο, το Κιέριον, η Ευριδίκη Β.Α. 2037 και η «επάνοδος» του λαού στο προσκήνιο της σύγχρονης ιστορίας» | Χρήστος Σκυλλάκος | 14/06/2022 |
Αναζητώντας ταινίες με ελπίδα | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 15/06/2022 |
13α Βραβεία ΙΡΙΣ 2022: «Μαγνητικά πεδία» η καλύτερη ελληνική ταινία | Γιάννης Ζουμπουλάκης | 10/06/2022 |
Ο παπάς της Μακρονήσου | Γιάννης Ζουμπουλάκης | 30/06/2022 |
Προς τα πού πάει το σινεμά; | Θόδωρος Σούμας | 30/06/2022 |
Το σινεμά στο πλευρό της επανάστασης | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 07/07/2022 |
Γούντι Άλεν: Οι δηλητηριώδεις συμπεριφορές τον οδηγούν σε δηλητηριώδες θρίλερ | Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος | 14/07/2022 |
Αντονιόνι - Μπέργκμαν: Οι αιώνιοι... σύντροφοί μας | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 26/07/2022 |
Μέρος 1– Αντρέι Ταρκόφσκι: ο οραματιστής του χωροχρόνου | Γιώργος Ξανθάκης | 30/07/2022 |
Η Χιροσίμα και η κουλτούρα του φόβου | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 03/08/2022 |
Μέρος 2 – Αντρέι Ταρκόφσκι: ο οραματιστής του χωροχρόνου | Γιώργος Ξανθάκης | 06/08/2022 |
Ο "κακός μπελάς"των... ριμέικ | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 17/08/2022 |
Μέρος 3 – Αντρέι Ταρκόφσκι: ο οραματιστής του χωροχρόνου | Γιώργος Ξανθάκης | 16/08/2022 |
Το ανθρωποκεντρικό σινεμά της Προδοσίας του Κώστα Γαβρά | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 21/08/2022 |
Μια βασκική αγκαλιά για το «Drive My Car» από τη Fipresci | Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος | 24/08/2022 |
Μέρος 5 – Αντρέι Ταρκόφσκι: ο οραματιστής του χωροχρόνου | Γιώργος Ξανθάκης | 31/08/2022 |
Μέρος 4 – Αντρέι Ταρκόφσκι: ο οραματιστής του χωροχρόνου | Γιώργος Ξανθάκης | 27/08/2022 |
ΜΕΡΟΣ 1 - Ζαν Ρενουάρ: ένας καλλιτέχνης του οποίου ο καμβάς ήταν ταινία | Γιώργος Ξανθάκης | 13/09/2022 |
Βιαστικές σκέψεις για τον Godard | Χρήστος Σκυλλάκος | 14/09/2022 |
Το σινεμά αγαπά τη Δημοκρατία | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 14/09/2022 |
ΜΕΡΟΣ 3 - Ζαν Ρενουάρ: ένας καλλιτέχνης του οποίου ο καμβάς ήταν ταινία | Γιώργος Ξανθάκης | 24/09/2022 |
Ντάνι Κέι: Ένας Ηθοποιός Φαινόμενο! | Γιάννης Κρουσίνσκυ | 23/09/2022 |
Ο Κινηματογράφος ως μέσο απεικόνισης | Στέφανος Νταλάσης | 28/09/2022 |
ΜΕΡΟΣ 5 - Ζαν Ρενουάρ: ένας καλλιτέχνης του οποίου ο καμβάς ήταν ταινία | Γιώργος Ξανθάκης | 08/10/2022 |
ΜΕΡΟΣ 2 - Ζαν Ρενουάρ: ένας καλλιτέχνης του οποίου ο καμβάς ήταν ταινία | Γιώργος Ξανθάκης | 18/09/2022 |
ΜΕΡΟΣ 4 - Ζαν Ρενουάρ: ένας καλλιτέχνης του οποίου ο καμβάς ήταν ταινία | Γιώργος Ξανθάκης | 01/10/2022 |
Η ασταθής ταυτότητα πάει σινεμά | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 17/10/2022 |
63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου: Η επανεκίνηση; | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 29/10/2022 |
Άμστερνταμ: Το «Μαζί» απέναντι στους «Ναζί» | Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος | 31/10/2022 |
63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: με τα μάτια στραμμένα στην μουσική | Κώστας Καρδερίνης | 04/11/2022 |
Ελληνικό σινεμά: Από τον διδακτισμό στην ευχή για μια ενδεδειγμένη κοινωνική καταγραφή | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 13/11/2022 |
Κακοποίηση γυναικών και κινηματογράφος: Οι βιογραφίες διάσημων τραγουδιστριών που άλλαξαν το αφήγημα | Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος | 01/12/2022 |
Οι σημαντικοί σταθμοί του κινηματογράφου | Θόδωρος Σούμας | 01/12/2022 |
CINEDU: Σινεμά και εκπαίδευση – Νέα πλατφόρμα streaming ταινιών σε σχολεία | Γιάννης Ζουμπουλάκης | 22/12/2022 |
2022: Όλα όσα έχασε το σινεμά | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 04/01/2023 |
Τα ένοχα μυστικά της επαρχίας | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 18/01/2023 |
Η πολιτική στο σύγχρονο σινεμά | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 29/01/2023 |
Το σύγχρονο σινεμά δίπλα στη γυναίκα | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 05/02/2023 |
Η κινηματογραφική εκπαίδευση στην Ελλάδα | Γιάννης Φραγκούλης | 23/02/2023 |
Το σύγχρονο σινεμά δίπλα στη γυναίκα | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 05/02/2023 |
Τα ερωτικά τρίγωμα στο σινεμά | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 01/03/2023 |
Ευτυχώς "Ζει" η ποίηση στο σινεμά | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 21/03/2023 |
Αποχαιρετώντας τις σκοτεινές αίθουσες | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 04/04/2023 |
ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, ΙΡΙΣ: Πολιτιστικοί φορείς εξηγούν στο ΒΗΜΑ γιατί δεν πρέπει να κλείσουν | Γιάννης Ζουμπουλάκης | 11/04/2023 |
Ανάσταση από την κόλαση της ζωής | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 18/04/2023 |
Οι αρμονίες του αρχιμάστορα Μπέλα Ταρ | Κώστας Καρδερίνης | 26/04/2023 |
Το σινεμά κάνει... εκλογές | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 15/05/2023 |
Πόσο υπερηρωικό σινεμά αντέχουμε να δούμε ακόμα; | Γιάννης Καντέα Παπαδόπουλος | 15/06/2023 |
Το σινεμά "ελέγχει" την Μαφία | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 12/06/2023 |
Ευρωπαϊκές ταινίες σε χαμηλές τροχιές | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 14/06/2023 |
Αυτό είναι το πρόγραμμα του δωδέκατου "Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι" | Ηλίας Φραγκούλης | 30/06/2023 |
Η "Περιπέτεια" των ανθρώπινων σχέσεων | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 18/07/2023 |
Η τετραλογία του Μικελάντζελο Αντονιόνι | ΠΕΚΚ | 13/07/2023 |
Ο Μικελάντζελο Αντονιόνι και Η Περιπέτεια του εγκόσμιου σινεμά | Κώστας Καρδερίνης | 23/07/2023 |
Κινηματογραφικές απαγωγές παιδιών | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 25/07/2023 |
Σχέσεις χωρίς αύριο | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 02/08/2023 |
Η βία κατά των γυναικών | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 12/08/2023 |
Ένα γλυκόπικρο κινηματογραφικό καλοκαίρι | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 27/08/2023 |
Σιγκούρνι Γουίβερ: Μία Αξιέπαινη Ερμηνεύτρια! | Γιάννης Κρουσίνσκυ | 01/09/2024 |
Κυκλώνοντας τη Δράμα | DISSF 46 | Ασπασία Λυκουργιώτη | 18/09/2023 |
Η ουτοπία της βίας | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 04/10/2023 |
Η ψυχική διαταραχή... στο σινεμά | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 08/10/2023 |
Γιατί μας τρομάζει ο "Εξορκιστής" εδώ και 50 χρόνια; | Γιάννης Καντέα Παπαδόπουλος | 12/10/2023 |
Οι εγκληματικές οργανώσεις της Αμερικής | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 18/10/2023 |
64ο ΦΚΘ: Η ανακατεύθυνση του Εθνικού Σινεμά | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 01/11/2023 |
64o ΦΚΘ: Ματιές στα Βαλκάνια | Κώστας Καρδερίνης | 23/11/2023 |
64ο ΦΚΘ: Η αντίθετη όχθη της γραφής | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 06/11/2023 |
Κεν Λόουτς | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 06/12/2023 |
64o ΦΚΘ: Οι εκδόσεις του Φεστιβάλ αυτοπαρουσιάζονται | Κώστας Καρδερίνης | 29/11/2023 |
Οι αρμονίες του αρχιμάστορα Μπέλα Ταρ | Κώστας Καρδερίνης | 29/11/2023 |
Φόνισσες | Κώστας Καρδερίνης | 01/12/2023 |
Έχουν θέση οι μίνι σειρές στα βραβεία της ΕΑΚ; | Δημήτρης Κολιοδήμος | 14/12/2023 |
Η Ευρώπη 60 χρόνια μετά την "Περιφρόνηση" | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 20/12/2023 |
Σινεμά σε χριστουγεννιάτικο φόντο | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 27/12/2023 |
Ελληνική ταινία στη λίστα των Christmas movies; | Άγγελος Πολύδωρος | 28/12/2023 |
Τα κινηματογραφικά πρόσωπα του 2023 | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 02/01/2024 |
Χόλιγουντ και πολιτική ορθότητα: Τα καινούργια ρούχα του αυτοκράτορα | Κωνσταντίνος Καϊμάκης | 03/01/2024 |
Η κουλτούρα της ακύρωσης στο σινεμά | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 14/01/2024 |
Μια ψηφοφορία, ένα σχόλιο | Δημήτρης Κολιοδήμος | 15/01/2024 |
12 αντιπροσωπευτικές ταινίες για την Αριστερά | Άγγελος Πολύδωρος | 18/01/2024 |
12 Αμερικάνικα φιλμ σχολιάζουν τα 70s | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 22/01/2024 |
Ο έρωτας στα χρόνια της αφασίας | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 14/02/2024 |
Streaming και Ψηφιακή Διανομή | Θόδωρος Σούμας | 18/02/2024 |
Το σινεμά γεμίζει με ανώνυμες επιστολές | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 25/02/2024 |
Σύγχρονοι, πρωτότυποι & λίγο παράξενοι Έλληνες σκηνοθέτες | Θόδωρος Σούμας | 26/02/2024 |
Τέμπη | Ηλίας Φραγκούλης | 29/02/2024 |
Πώς ακριβώς γυρίζεται μια σκηνή σεξ στο σινεμά σήμερα; | Θοδωρής Δημητρόπουλος | 07/03/2024 |
35 μουσικά και 9 σινεφιλικά ταξίδια στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης | Κώστας Καρδερίνης | 07/03/2024 |
Πεθαίνοντας για τη Δημοκρατία | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 24/03/2024 |
Η γενοκτονία, ο κινηματογράφος, η λογοκρισία και η ανθρώπινη αξιοπρέπεια | Χρήστος Σκυλλάκος | 15/03/2024 |
Η Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης | ΠΕΚΚ | 19/03/2024 |
Η Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης | ΠΕΚΚ | 19/03/2024 |
Μνήμη | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 23/03/2024 |
Γιατί τα σαγόνια αντέχουν ακόμα | Άγγελος Πολύδωρος | 05/04/2024 |
Η επιστροφή της πιο στοιχειωτικής "Προφητείας" του σινεμά | Γιάννης Καντέα Παπαδόπουλος | 04/04/2024 |
20 κορυφαία σκάνδαλα που έγιναν σινεμά | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 17/04/2024 |
Πρωτομαγιά: Το σινεμά απεργεί | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 01/05/2024 |
Ο γαλλικός Μάης είναι πάντα εδώ… | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 08/05/2024 |
Αναδεικνύοντας τον queer κινηματογράφο στην Ελλάδα | Δήμητρα Κυρίλλου | 09/05/2024 |
Ο πόλεμος του νερού στο σινεμά | Στράτος Κερσανίδης | 23/05/2024 |
Ο μύθος του Γκοτζίλα και η εξέλιξή του | Άγγελος Πολύδωρος | 29/03/2024 |
Nagisa Oshima: Ανατρεπτικό, ζοφερό, ταραχοποιό κι αισθαντικό σινεμά | Θόδωρος Σούμας | 22/03/2024 |
Και εγένετο... Repertory | Ηλίας Φραγκούλης | 08/06/2024 |
Σημαίνοντα της υστερίας, σύγκρουση Λόγων και πολιτικές συνδηλώσεις στο Possession (1981) του Andrzej Zulawski | Δημήτρης Κεχρής | 15/06/2024 |
Χίτσκοκ: Η κρυφή του γοητεία | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 03/07/2024 |
Από τον Εξορκιστή μέχρι τον Εξορκισμό, ένα CGI δρόμος | Άγγελος Πολύδωρος | 20/06/2024 |
Λαρς φον Τρίερ - Μισάνθρωπος και Μισογύνης ή το αντίθετο; | Θόδωρος Σούμας | 22/06/2024 |
Έρωτας, τεχνητή νοημοσύνη και κινηματογράφος | Άγγελος Πολύδωρος | 01/07/2024 |
Τα Mad Max ήταν και είναι ο κόσμος του τώρα (και το «Furiosa» συνεχίζει ακάθεκτο τα θριαμβευτικά σαλπίσματα της παρακμής του) | Χρήστος Σκυλλάκος | 24/07/2024 |
Ο δεύτερος θάνατος του Ταρκόφσκι και η Ανηδονία | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 31/07/2024 |
Είναι το "Τελευταία Έξοδος: Ρίτα Χέιγουορθ" η πιο υπερεκτιμημένη ταινία όλων των εποχών; | Γιάννης Καντέα Παπαδόπουλος | 03/08/2024 |
Biography ή Curriculum Vitae; Τι ζητάμε από το σινεμά; | Άγγελος Πολύδωρος | 06/08/2024 |
Amy Adams: Ένα νυχτόβιο πλάσμα φωτίζει το Hollywood | Μίλτος Τόσκας | 22/08/2024 |
Η αιώνια επιστροφή του Μ. Νάιτ Σιάμαλαν | Γιάννης Βασιλείου | 28/08/2024 |
Όλες οι ταινίες "Alien" στη σωστή σειρά | Γιάννης Καντέα Παπαδόπουλος | 28/08/2024 |
Από τη «Για μια χούφτα δολάρια» στους εκατομμυριούχους Ινδιάνους Οσέιτζ | Άγγελος Πολύδωρος | 12/09/2024 |
Με αφορμή το 47o Φεστιβάλ Δράμας (2024) | Χρήστος Σκυλλάκος | 06/09/2024 |
47ο Φεστιβάλ Δράμας : Όσα είδαμε στο ελληνικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ | Γιάννης Γκροσδάνης | 08/09/2024 |
Ο Βασίλης Ραφαηλίδης ως γενικό σημείο αναφοράς (και γιατί θα ήθελαν να μην είναι) | Χρήστος Σκυλλάκος | 08/09/2024 |
Φεστιβάλ Δράμας 2024: Οι ταινίες και τα πρόσωπα που ξεχωρίσαμε | Γιάννης Ζουμπουλάκης | 12/09/2024 |
Άλιεν, καπιταλισμός και κακή εργοδοσία | Άγγελος Πολύδωρος | 29/08/2024 |
Ο ιδιαίτερος ελληνικός κινηματογράφος, σήμερα | Θόδωρος Σούμας | 19/09/2024 |
Ο εθισμός, ως κινηματογραφικό θέμα | Άγγελος Πολύδωρος | 19/09/2024 |
«Ανεπιθύμητοι», αλλά θεματικά «ευπρόσδεκτοι» στο σινεμά | Άγγελος Πολύδωρος | 26/09/2024 |
30ες Νύχτες Πρεμιέρας: διάφοροι προβληματισμοί, φιλμικές προτάσεις και μια εφιαλτική πραγματικότητα στο προσκήνιο | Χρήστος Σκυλλάκος | 02/10/2024 |
Οι αλλόκοτες φιγούρες του σινεμά | Αλέξης Δερμεντζόγλου | 02/10/2024 |
Joker, ο μπαλαντέρ που κολλάει παντού | Άγγελος Πολύδωρος | 03/10/2024 |