Η κρίση ανάμεσα σε έναν ταλαντούχο νέο σκηνοθέτη του θεάτρου στη Νέα Υόρκη (Ανταμ Ντράιβερ) και μια θεατρική ηθοποιό (Σκάρλετ Τζοχάνσον) κορυφώνεται όταν η καριέρα της τελευταίας την οδηγεί στο Λος Αντζελες.

charlies angels

Αποκλειστικό θέμα της διαμάχης θα γίνει το μικρό παιδί τους και το σε ποιανού το σπίτι θα πρέπει να μείνει. Ακούγεται συνηθισμένη ιστορία (για την Αμερική σίγουρα), όμως ο Νόα Μπάουμπαχ εμμένοντας στον τρόπο χειρισμού του όλου ζητήματος από τους δικηγόρους, διεισδύει βαθύτερα στο πρόβλημα. Με μοναδικό στόχο το χρήμα και καθόλου την ήπια εξομάλυνση της κατάστασης ώστε και οι δύο πλευρές να βγουν κερδισμένες (στο κάτω-κάτω δεν μισεί ο ένας τον άλλον), οι δικηγόροι (Ρέι Λιότα από την πλευρά του άνδρα, Λόρα Ντερν από την πλευρά της γυναίκας) κατευθύνουν με έναν θαρρείς σατανικό τρόπο τα πάντα. Και οι δύο πλευρές έχουν τα δίκια όπως και τα άδικά τους, όμως η απλή, κοινή λογική, να καθίσουν σε ένα τραπέζι και να συζητήσουν τα προβλήματά τους με ψυχραιμία σαν πολιτισμένοι άνθρωποι μοιάζει με σενάριο επιστημονικής φαντασίας και αυτή ακριβώς η αδυναμία τους είναι που προσθέτει ενδιαφέρον στην ταινία. Θα μπορούσες να πεις ότι η «Ιστορία γάμου» είναι το «Κράμερ εναντίον Κράμερ» της εποχής μας και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα τη δούμε υποψήφια στα προσεχή βραβεία Οσκαρ.


Γιάννης Ζουμπουλάκης

Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα in.gr